استانها » البرز
کد خبر : 541031
شنبه - 3 آذر 1397 - 15:59
پایان هفته پرحادثه

۱۷ مصدوم در پی حوادث جاده‌ای و کوهستانی البرز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز از وقوع حوادث پرتعداد در پایان هفته گذشته خبر داد و گفت: ۱۷ نفر در پی این حوادث مصدوم شدند.

۱۷ مصدوم در پی حوادث جاده‌ای و کوهستانی البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمد حسین‌وطنی امروز اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان البرز در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات پر حادثه ارزیابی شد.
وی افزود: در این ایام محورهای مواصلاتی البرز و کوه‌ها با هفت حادثه مواجه شد و در این میان ۱۷ نفر مصدوم شدند.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز تصریح کرد: در محدوده کپدوان سه دستگاه خودرو با هم برخورد کردند که در این میان ۶ تن مصدوم شدند و به بیمارستان‌های شهید مدنی کرج و درمانگاه کندوان منتقل شدند.
حسین‌وطنی یادآور شد: یک برخورد دیگر توسط دو خودرو پراید و سمند در محور کندوان منجر به مصدوم شدن دو نفر شد که این دو نیز تحویل درمانگاه شدند.
به گفته وی در پی افت فشار دو نفر در گردنه میاوند دچار ضعف جسمانی شد و توسط امدادگران هلا‌ل‌احمر به محل درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز ادامه داد: این افراد که به دلیل شرایط آب‌وهوایی در منطقه صعب‌العبور میناوند مفقود شده بودند، نجات یافتند.
حسین‌وطنی در ادامه از سقوط مردی ۷۰ در کوه عظیمیه کرج اشاره کرد و گفت: این فرد که از ناحیه شر دچار آسیب شده بود به مراکز اورژانس تحویل داده شد.
وی در پایان ضمن برشمردن سایر حوادث جاده و کوهستانی در پایان هفته استان البرز خاطرنشان کرد: کودک ۱۰ ساله‌ای در پی سقوط از کوه نورالشهدا دچار آسیب در ناحیه سر شده بود که توسط نجاتگران پایگاه کوهستان به مرکز درمانی شهید مدنی اعزام شد.
انتهای پیام/و