استانها » البرز
کد خبر : 750947
چهارشنبه - 5 تیر 1398 - 20:48

۱۲۸ کلاس در البرز میزبان مسافران تابستانی است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: اسکان مهمانان تابستانی در ۱۷ آموزشگاه دارای ۱۲۸ کلاس که از این تعداد، ۶۵ کلاس از نوع ویژه و ۶۳ کلاس از نوع الف است، صورت می گیرد.

۱۲۸ کلاس در البرز میزبان مسافران تابستانی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، مراد مالمیر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از آغاز به کار ستاد اسکان تابستانه فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: امسال ۶ ستاد مرکزی برای ساماندهی مسافران در البرز تشکیل شده تا فرهنگیان از سراسر کشور بتوانند از این اسکان های تابستانی البرز استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: اسکان مهمانان تابستانی در ۱۷ آموزشگاه دارای ۱۲۸ کلاس که از این تعداد، ۶۵ کلاس از نوع ویژه و ۶۳ کلاس از نوع الف است، صورت می گیرد؛ ۱۱ خانه معلم و باشگاه پیشکسوتان نیز برای این امر آماده شده است.

وی شعار اسکان فرهنگیان در البرز را خدمات کیفی عنوان کرد و گفت: ستاد اسکان فرهنگیان در البرز شامل ۶۰ نفر عوامل اجرایی است که برای خدمات رسانی به مسافران دوره آموزشی – مهارتی را گذرانده اند؛ ستادهای اسکان مسافران از ۲۸ خردادماه ۹۸ میزبان مسافران بوده است و تا ۲۵ شهریورماه نیز پذیرش مسافران ادامه دارد.

مالمیر از فعالیت شبانه روزی ستادهای اسکان البرز خبر داد و مطرح کرد: سال گذشته، آموزش و پرورش استان البرز در بخش اسکان مسافران و خدمات دهی به آن ها در ردیف پنج استان برتر کشور قرار گرفت؛ فرهنگیانی که قصد سفر به البرز را دارند به سامانه مهمانان فرهنگی به نشانی اینترنتی http://eskan.medu.ir مراجعه و محل اسکان را رزرو کنند.

وی ادامه داد: پایگاه مرکزی پذیرش و اسکان مهمانان تابستانی در استان البرز برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پذیرش می توانند با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۵۰۴۳۲۳ و ۰۲۶۳۴۱۹۷۶۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/