به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ۱۲۱۲ واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده مردمی در شهر هشتگرد استان البرز به بهره برداری رسید.

همچنین گشایش ۲ باب مسجد با صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، ۳ زمین ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال، تکمیل سه واحد آموزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال و آماده‌سازی معابر محله با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که در شهر جدید هشتگرد استان البرز به بهره برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی همچنین، کلنگ مرکز خدمات محله ای با اختصاص ۸۰ میلیارد ریال و مجتمع تجاری قطعه چهار شهر جدید هشتگرد را با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال به زمین زد.

وزیر راه و شهرسازی در این آئین افتتاح پروژه مسکن مهر هشتگرد با تاکید بر کاهش دغدغه ها در شهرهای جدید کشور گفت: باید با رعایت تمام استانداردها و کیفیت بخشی به طرح‌ها، رضایتمندی مردم را فراهم آوریم و از طرح هایی که سبب تشدید مخاطرات می شود، اجتناب کنیم. ایجاد زیر ساخت و تولید مسکن با هدف کیفیت بخشی به رفاه و زندگی مردم باید به عنوان یک وظیفه مهم در اولویت قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفـت: باید تولید مسکن در این شهر شتاب داده شود و هرچه سریع‌تر پروژه های ناتمام را تکمیل کنند. مسکن مهر نباید بی‌کیفیت ساخته شود بلکه همچون سایر بناها از استحکام و کیفیت مطلوب برخوردار باشد و پیمانکاران نیز به این مهم توجه کنند.

اسلامی ضمن قدردانی از احداث مساجد و مدرسه در شهر جدید هشتگرد گفت: باید با احداث بوستان و مراکز تفریحی، فرهنگی، رفاه و آسایش برای مردم به وجود آوریم و از مسؤولان می‌خواهم تمهیدات لازم را برای عبور و مرور آسان معلولان و جانبازان اتخاذ کنند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۰/ب/۱/ر