استانها » البرز
کد خبر : 670238
جمعه - 24 اسفند 1397 - 09:54
با حضور وزیر راه و شهرسازی

۱۲۱۲ واحد مسکن مهر در استان البرز به بهره برداری رسید

با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۲۱۲ واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده مردمی در شهر هشتگرد استان البرز به بهره برداری رسید.

۱۲۱۲ واحد مسکن مهر در استان البرز به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ۱۲۱۲ واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده مردمی در شهر هشتگرد استان البرز به بهره برداری رسید.

همچنین گشایش ۲ باب مسجد با صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، ۳ زمین ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال، تکمیل سه واحد آموزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال و آماده‌سازی معابر محله با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که در شهر جدید هشتگرد استان البرز به بهره برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی همچنین، کلنگ مرکز خدمات محله ای با اختصاص ۸۰ میلیارد ریال و مجتمع تجاری قطعه چهار شهر جدید هشتگرد را با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال به زمین زد.

وزیر راه و شهرسازی در این آئین افتتاح پروژه مسکن مهر هشتگرد با تاکید بر کاهش دغدغه ها در شهرهای جدید کشور گفت: باید با رعایت تمام استانداردها و کیفیت بخشی به طرح‌ها، رضایتمندی مردم را فراهم آوریم و از طرح هایی که سبب تشدید مخاطرات می شود، اجتناب کنیم. ایجاد زیر ساخت و تولید مسکن با هدف کیفیت بخشی به رفاه و زندگی مردم باید به عنوان یک وظیفه مهم در اولویت قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفـت: باید تولید مسکن در این شهر شتاب داده شود و هرچه سریع‌تر پروژه های ناتمام را تکمیل کنند. مسکن مهر نباید بی‌کیفیت ساخته شود بلکه همچون سایر بناها از استحکام و کیفیت مطلوب برخوردار باشد و پیمانکاران نیز به این مهم توجه کنند.

اسلامی ضمن قدردانی از احداث مساجد و مدرسه در شهر جدید هشتگرد گفت: باید با احداث بوستان و مراکز تفریحی، فرهنگی، رفاه و آسایش برای مردم به وجود آوریم و از مسؤولان می‌خواهم تمهیدات لازم را برای عبور و مرور آسان معلولان و جانبازان اتخاذ کنند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۰/ب/۱/ر