استانها » الناز حسینی » تولیدی » کردستان
کد خبر : 850761
سه شنبه - 16 مهر 1398 - 12:33
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

۱۱ ست ورزشی و بازی کودکان در پارکهای سنندج نصب می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با هدف ایجاد شور ونشاط و همچنین امکان ورزش در پارکهای سطح محلات یازده ست ورزشی و بازی کودکان در حال نصب است.

۱۱ ست ورزشی و بازی کودکان در پارکهای سنندج نصب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با هدف ایجاد شور ونشاط و همچنین امکان ورزش در پارکهای سطح محلات یازده ست ورزشی و بازی کودکان در حال نصب است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران از نصب ست ورزشی و بازی کودکان در محلات سطح سنندج خبر داد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: نصب وسایل ورزشی و ست بازی کودکان در پارکها و تفرجگاههای محلات شهر تأثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان به ویژه کودکان دارد.

مهندس شرمین شریفی عنوان کرد: در همین راستا و به منظور ایجاد اماکن تفریحی برای کودکان در سطح محلات و تأمین رفاه حال شهروندان نصب ست‌های ورزشی و بازی کوکان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی از نصب ۱۱ ست ورزشی بازی کوکان در محلات سطح سنندج خبر داد و گفت: این ست‌های ورزشی با هدف ایجاد هیجان و نشاط در کودکان، به وجود آمدن محیط بصری زیبا و ایمن جهت بازی کودکان و ایجاد فضاهای تفریحی استاندارد و در دسترس نصب می‌شود.

شریفی تصریح کرد: ست ورزشی و بازی کودکان در حوزه منطقه یک در شهرک ۵ آذر و حاجی آباد و در سطح شهرداری منطقه دو در محلاتی چون فرجه، شهرک مولوی و نایسر نصب می‌شود.

وی افزود: تپه کرباسی، شهرک سعدی، پارک کودک و پارک ۲۸ دی در سطح شهرداری منطقه سه و سه راه پاوان و گریزه در حوزه بهاران به ست ورزشی و وسایل بازی کودکان تجهیز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ست بازی کودکان شامل ست بازی پلی اتیلن دارای حداقل دو ایستگاه، یک تونل سرسره با تأیید استاندارد و ایمنی مواد درجه یک است.