اجتماعی » استانها » البرز
کد خبر : 692548
شنبه - 31 فروردین 1398 - 23:15

۱۰ مدیر بانکی مأمور پیگیری مشکلات تولید در استان ها می شوند

استاندار البرز گفت: مشکلاتی در بخش های مختلف صنایع وجود دارد که طی نشست برگزار شده با استانداران کشور، مقرر شد ۱۰ مدیر بانکی جهت برطرف کردن مشکلات این بخش به بانک مرکزی معرفی شوند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که  پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد،گفت: اهتمام و تلاش ویژه خود را برای تحقق شعار سال و بهبود شرایط اقتصادی استان البرز در قالب یک کارگروه به کار خواهیم گرفت.

استاندار البرز بیان کرد: مشکلاتی در حوزه های مختلف بخش های صنایع و اشتغال وجود دارد که طی نشست برگزار شده با استانداران کشور، مقرر شد ۱۰ مدیر بانکی جهت برطرف کردن مشکلات این بخش به بانک مرکزی معرفی شوند.

وی تصریح کرد: رونق تولید در سطح بین المللی نیز می تواند تأثیرگذار و حائز اهمیت باشد، از این رو توجه ویژه ای به ظرفیت هایی همچون صنایع، کشاورزی، صنعت و گردشگری خواهیم داشت.

شهبازی یادآور شد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری،کارگروه رونق تولید استان البرز تشکیل شده و تلاش می شود تا در این کارگروه با اتخاذ تدابیر لازم جهت رفع مشکلات حوزه تولید گام های اساسی برداشته شود.

استاندار البرز اظهار کرد: در صورتی که استان با مشکلاتی در حوزه تولید مواجه شود، پیگیری های لازم برای رفع آن ها صورت می گیرد و آمادگی دفاع از بخش تولید و صنایع البرز در سطوح ملی جهت پیروزی بر مشکلات را داریم.

وی با اشاره به اینکه اجازه تعطیلی به واحدهای تولیدی نخواهیم داد و درصدد تقویت فعالیت های اقتصادی هستیم، بیان کرد: تمام تلاش خود را جهت تحقق شعار سال به کار می گیریم و اجازه وارد شدن کوچک ترین ضربه ای را به بدنه اقتصادی استان البرز نمی دهیم.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲