رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
کد خبر : 347601
سه شنبه - 19 تیر 1397 - 16:15

«۰۰۹۸» به زودی روی آنتن شبکه آموزش می‌رود

برنامه «۰۰۹۸» با موضوعاتی پیرامون مهارت های زندگی،تعلیم و تربیت فرزندان و شیوه های مختلف زندگی به زودی از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

«۰۰۹۸» به زودی روی آنتن شبکه آموزش می‌رود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،  برنامه«۰۰۹۸» کوششی است در راستای آموزش غیر مستقیم مهارت های زندگی و چگونگی انتخاب سبک زندگی خانواده،اولین هدف محتوایی و اجرایی خویش ارتباط موثر در خانواده را مدنظر قرار داده،حلقه مفقوده زندگی که آسیب های اجتماعی (طلاق،اعتیادو…) را در پی دارد.
در هر برنامه سه گروه از خانواده ها ی مختلف- پدر و مادر- در برنامه حضور می یابند. این سه گروه شرکت کننده ۲۰ نفر به عنوان هوادار به استودیو می آورند،سپس گفتگویی بین سه گروه و تماشاگران صورت می‌گیرد.
این گفتگو ها مطابق با محوریت برنامه که توسط کارشناسان طراحی شده‌اند.
موضوع هر برنامه به قید قرعه توسط شرکت کنندگان انتخاب می‌شود همچنین یک مشاور در ابتدای برنامه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
در برنامه «۰۰۹۸» سعی شده از نگرش تک بعدی پرهیز شود و به ابعاد اجتماعی و جامعه شناسی پرداخته شود و موضوعاتی پیرامون مهارت های زندگی،تعلیم و تربیت فرزندان و شیوه های مختلف زندگی انتخاب شده است.
لازم به ذکر است، اتاق فکر این برنامه سه شنبه ۱۹ تیر ماه با حضور دکتر حسین ساری مدیر شبکه،دکتر شهرام کجوری مدیرگروه مهارت های تخصصی و عمومی و محسن زارعیان تهیه کننده و تنی چند از کارشناسان برنامه برگزار شد.
برنامه «۰۰۹۸» در گروه مهارت های تخصصی و عمومی و به تهیه کنندگی محسن زارعیان در ۲۶ قسمت ۱۰۰ دقیقه ای به زودی از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/