​‍ دیدار و بازدید معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از فعالیت های شبانه روزی راهداران استان های کرمانشاه و همدان

​‍ مهندس حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه مهندس مقبلی معاون برنامه ریزی و مهندس فخاران مشاور رییس و مدیر روابط عمومی سازمان ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و روند برف روبی، از راهداران استان کرمانشاه که از بامداد امروز با تلاش فراوان محورهای مواصلاتی استان را بازگشایی کردند، قدردانی کرد.

​‍ دیدار و بازدید معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از فعالیت های شبانه روزی راهداران استان های کرمانشاه و همدان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وی و هیات همراه از راهدار خانه مرصاد (چهار زبر) بازدید کردند و از نزدیک در جریان برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی و راه های روستایی استان کرمانشاه قرار گرفتند.
براساس این گزارش، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در این بازدید با اشاره به این که در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان و همچنین تمام راه های روستایی با همت و تلاش راهداران غیور استان باز است، اظهار داشت:  بیش از ۶۰۰۰ کیلومتر باند برف روبی انجام شده است.
وی میزان شن و نمک مصرفی در سطح محورهای اصلی و روستایی استان را بیش از ۲۸۰۰ تن اعلام کرد و افزود: در شبانه روز گذشته، ۲۵۱ نفر از راهداران با استفاده از ۱۸۴ دستگاه ماشین آلات اقدام به برف روبی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه کردند.
بر اساس این گزارش، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان و هیات همراه همچنین در سفر به استان همدان ضمن دیدار با راهداران راهدارخانه گردنه اسدآباد و مسئولان و کارکنان اداره کل استان، آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان همدان را بررسی کردند.
مهندس حسن نیا در این بازدید با اشاره به اهمیت بررسی وضعیت جاده ها به ویژه در زمان برف و کولاک گفت: بازدیدهایی که بدون اطلاع قبلی انجام می شود، واقعیت های موجود را روشن می کند.
وی افزود: با توجه به شرایط جوی و استمرار استفاده از جاده ها، نیروهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیوسته در تلاشند تا ایمنی و تردد روان در جاده ها برقرار باشد.
مهندس حسن نیا اظهار داشت:
بنابراین رصد جاده ها در شرایط مختلف، شناخت نقاط ضعف و تلاش برای رفع کاستی ها را در پی دارد.
وی خاطر نشان کرد:
علاوه بر بررسی وضعیت راه ها، توجه به تجهیزات راهداری نیز مهم و در نحوه خدمات رسانی  موثر است.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر اهمیت نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مردم در بخش  حمل و نقل عمومی جاده ای تاکید کرد.