سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک راهداری البرز راه اندازی شد
رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: امکان پیگیری مکاتبات اداری بدون نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع با راه اندازی سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک راهداری فراهم شد.
به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، مهدی شاملو، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز راه اندازی و امکان پیگیری مکاتبات اداری به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع فراهم شد.
رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یکی از اهداف راه اندازی سامانه مذکور را کسب رضایت مردم و تسهیل، تسریع و دقت در پاسخگویی دانست و افزود: صرفه جویی در وقت، سوخت، کاغذ و هزینه های عمومی،کنترل دقیق و کارشناسی نامه ها از مزایای انجام این فرآیند است.
شاملو عنوان کرد: اطلاع رسانی مداوم در چرخه ارجاع های نامه به ارباب رجوع از طریق شماره تلفن همراه و در صورت لزوم دریافت و چاپ پاسخ مکاتبه از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی اذعان کرد: مراجعین می توانند از طریق آدرس وب به نشانی http://sd.alborz.rmto.ir/desk/ درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت و پیگیری کرده و از طریق آدرس http://letter.alborz.rmto.ir/PursuitWebExtension نسبت به پیگیری مکاتبات خود اقدام کنند.
انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱