استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 582057
شنبه - 1 دی 1397 - 18:45
رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خبر داد

۸ کشته و مجروح در تصادفات آخرین روز پاییز خراسان شمالی

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به لغزندگی محورهای مواصلاتی خراسان شمالی در آخرین روز پاییز سال ۹۷ گفت: بر همین اساس ۲ کشته و ۶ مجروح در تصادفات جاده‌های استان به وقوع پیوست.

۸ کشته و مجروح در تصادفات آخرین روز پاییز خراسان شمالی

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، علیرضا حسین زاده با اشاره به وقوع چندین فقره تصادف در محورهای این استان اظهار داشت: در کیلومتر ۳۲ محور آشخانه به بجنورد تصادف دو دستگاه وانت نیسان و وانت پیکان به دلیل تجاوز به چپ وانت پیکان یک کشته و یک مجروح داشت.

وی افزود: در کیلومتر ۳۵ محور بجنورد به آشخانه نیز عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی باعث برخورد یک دستگاه خودروی پراید به گاردریل جاده شد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: در این تصادف سه نفر در محل حادثه مجروح شدند که یکی از آنها به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ حسین زاده گفت: در کیلومتر ۳۰ جاده راز به بجنورد نیز درنتیجه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه یک‌نفر مجروح شد.

وی افزود: همچنین تخطی از سرعت مطمئنه در کیلومتر پنج محور بجنورد به شیروان باعث خروج سواری پراید از جاده شد که یک مجروح بر جای گذاشت.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: در کیلومتر پنج محور بجنورد به اسفراین نیز واژگونی سواری پژو ۲۰۶ یک مجروح داشت که علت این حادثه نیز تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

حسین زاده در انتها به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانه از قبیل زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و جلوگیری از ترددهای غیرضروری را به رانندگان توصیه کرد.

انتهای پیام/