اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 716134
شنبه - 28 اردیبهشت 1398 - 11:46
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان:

۸۷ درصد از تماس‌های شهروندان منجر به عملیات نمی‌شود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: براساس آمارهای موجود ۸۷درصد از تلفن های شهروندان با ۱۲۵ آتش نشانی منجر به عملیات نمی‌شود که در این میان درصدی از تماس‌ها نیز مربوط به مزاحمت‌ها است.

۸۷ درصد از تماس‌های شهروندان منجر به عملیات نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، محسن گلابی صبح امروز_شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۸_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سازمان آتش نشانی هیچ زمانی برای آزمون و خطا وجود ندارد از این رو به محض وصول تماس نیروهای سازمان به محل حادثه اعزام می‌شوند، اما در برخی موارد که تماس‌ها از جنس مزاحمت است نیروها و امکانات دست خالی به سازمان باز می‌گردند.

وی افزود: سازمان آتش نشانی تنها به سرویس دهی محدوده خدماتی شهر اکتفا نمی‌کند زیرا گاهی از این سازمان در روستاها و شهرهای اطراف امدادخواهی می‌شود که نمونه بارز آن اعزام نیروهای سازمان آتش نشانی اصفهان به مناطق سیل زده در نوروز امسال بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ویژگی بارز شغل آتش نشانی داشتن هیجان همراه با خونسردی و درایت است، تأکید کرد: لحظه شیرین برای ما موفقیت در عملیات‌ها و جلوگیری از وقوع حوادث است.

وی با ابراز نگرانی از اینکه هنوز برخی افراد در تماس ۱۲۵ به اشتباه گزارش از حادثه‌ای که وجود ندارد را اعلام و ایجاد مزاحمت می‌کنند، تأکید کرد: صداقت سازمان آتش نشانی باعث می‌شود تمام تلفن‌ها و اخبار وصاله را حمل بر درست بودن آن بگذاریم.