استانها » البرز
کد خبر : 487025
یکشنبه - 29 مهر 1397 - 13:02
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

۴۵ درصد اشتغال استان البرز در بخش صنایع است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به اینکه ۴۵ درصد اشتغال استان البرز در بخش صنایع است، با رونق تولید، شکل گیری واحدهای تولیدی جدید و گسترش فعالیت آنها مساله بزرگی به نام بیکاری نیز از میان می‌رود.

۴۵ درصد اشتغال استان البرز در بخش صنایع است

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدید امروز ما از شهرک صنعتی اشتهارد در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز برگزار شد.

وی افزود: ما در استان معمولا هفته ای یک بار جلسات این کارگروه را برگزار می کنیم که عملا در این هفته این جلسه دو مرتبه برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه ۴۵ درصد اشتغال استان البرز در بخش صنایع است که با رونق تولید، شکل گیری واحدهای تولیدی جدید و گسترش فعالیت آنها مساله بزرگی به نام بیکاری نیز از میان رفته و اشتغال پایدار به عنوان یکی ضروریات جامعه تحقق خواهد یافت.

در این بازدید که استاندار البرز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند، شرکت چای دبش با مساحت ۶ هکتار که تاکنون ۴۵۰ اشتغال ایجاد کرده خط تولید جدید خود را عملیاتی کرد.

همچنین در این شرکت، دستگاه چاپ و بسته بندی مواد غذایی برای بسته بندی مدرن چای با اعتبارات بخش خصوصی آغاز به کار کرد.
مقصد بعدی بازدیدها شرکت پاد الوان پاک بود که در عرصه چاپ و بسته بندی مواد غذایی و تولیدات دارویی فعالیت داشته و به عنوان صادر کننده نمونه در سال جاری ۱۵۰ شغل ایجاد کرده است.
همچنین در این سفر یک نیروگاه تولید برق با ظرفیت تولید ۵ مگاوات در شرکت پاد الوان پاک اشتهارد آغاز به کار کرد.

میزان اشتغال ایجاد شده این دو کارخانه صنعتی ۴۰۰ شغل جدید است که با توسعه و گسترش فعالیتها حاصل شده است.

انتهای پیام/و