استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 811762
سه شنبه - 5 شهریور 1398 - 15:02

۴۴۲ میلیارد ریال بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه شش قم

شهردار منطقه شش قم گفت: بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه ۶، ۴۴۲ میلیارد ریال در قالب ۹ برنامه اصلی تصویب شده است.

۴۴۲ میلیارد ریال بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه شش قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،علی حاتمی فرد در دیدار مسئولان قم با اهالی منطقه نیروگاه در بقعه امامزاده سید معصوم(ع)، گفت: سال  گذشته ۳۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر قم توزیع شد که بیش از ۴۰ هزار تن از آن در منطقه ۶ بود.

شهردار منطقه شش قم با اشاره به مشکل کمبود زیرساخت ها و سرانه های اجتماعی، خاطرنشان کرد: زیرساخت های شهری در مناطق۲و۶ نسبت به مناطق دیگر کم تر است.

وی بیان داشت: مناطق ۶ و ۲ شهر قم از مناطق محروم و کم تر برخودار قم بوده که بالغ بر نیمی از مردم استان نیز ساکن ۲ منطقه هستند.

حاتمی فرد اظهار داشت: سالانه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای پیشبرد مباحث سرمایه ای و هزینه ای در مناطق ۲ و ۶ مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: بهسازی بلوار حضرت معصومه(س) در باند برگشت، احداث بوستان شاهد، تکمیل سوله ورزشی منطقه ۶ و زیرسازی و آسفالت خیابان گلشن از پروژه های این منطقه همزمان با هفته دولت است.

شهردار منطقه شش قم اضافه کرد: روکش آسفالت میدان توحید حدفاصل میدان امینی بیات تا میدان نبوت، تکمیل رمپ لوپ های میدان معصومیه تا کمربندی و بهسازی و ساماندهی بلوار شهید تهرانی مقدم نیز در این هفته انجام می‌شود

حاتمی فرد خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه ۶، ۴۴۲ میلیارد ریال در قالب ۹ برنامه اصلی تصویب شده است.