به گزارش پایگاه خبری ربیع، مرتضی عزتی با بیان اینکه سال گذشته به حدود ۲۰ هزار دانش آموز خدمات‌رسانی می‌شد، اظهار کرد: سال گذشته برای ۱۹۸ مدرسه شهر خدمات سرویس مدرسه ارائه می‌شد که ۱۱۷ مدرسه دخترانه و ۸۱ مدرسه دخترانه بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو سال گذشته برای سرویس مدرسه به کار گرفته شده بود، گفت: روزانه ۵ هزار سرویس جابجایی دانش‌آموزان صورت می‌گرفت.

عزتی با بیان اینکه امسال تعداد دانش‌آموزان بهره‌مند از خدمات سرویس مدارس به ۲۵ هزار نفر رسیده است، افزود: امسال ۳ هزار خودرو به عنوان سرویس مدرسه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: آن دسته از اولیایی که باید تا پایان شهریور درخواست سرویس می‌دادند بخشی باقی مانده که کارهای آنها نیز در حال انجام است تا سرویس راه‌اندازی شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه هر سرویس مدرسه شامل ۴ دانش‌آموز است که باید مسیر یکسانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: زمانی که اولیا پس از آغاز سال تحصیلی درخواست سرویس می‌دهند هماهنگ کردن دانش‌آموزان برای راه‌اندازی سرویس کمی مشکل‌ می‌شود و اگر چهار دانش‌آموز هماهنگ نشود و هرچه تعداد کمتر باشد نرخ بالاتر خواهد رفت.

عزتی با تاکید بر اینکه سه سال است که برابر با کارت و مشخصات خودرو باید دانش‌آموز سوار سرویس مدرسه باشد، گفت: اگر راننده‌ای بیش از این میزان دانش‌آموز سوار خودرو کند تخلف کرده و باید برابر با مقررات با او برخورد شود.