استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 810875
دوشنبه - 4 شهریور 1398 - 19:29

۳۰ هزار واحد در شهرهای خراسان شمالی ساخته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی طی ۲ سال در استان گفت: طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ با توجه به نیاز مسکن، ۳۰ هزار واحد در ۲۲ شهر استان ساخته خواهد شد.

۳۰ هزار واحد در شهرهای خراسان شمالی ساخته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ،به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی علیرضا مصطفی‌زاده ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند، با تأکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مرتبط، خواستار تعامل و هم‌افزایی بیشتر ادارات کل تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان در جهت پیشرفت پروژه‌های بزرگ استان شد.

وی به طرح اقدام ملی مسکن و رونق تولید مسکن در استان اشاره کرد و افزود: طرح اقدام ملی طی ۲ سال باید انجام شود و در استان خراسان شمالی طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ با توجه به نیاز مسکن، ۳۰ هزار واحد در ۲۲ شهر استان ساخته خواهد شد که در مرحله اول ۲۵۰۰ واحد از طریق روزنامه آگهی انجام‌شده است و در انتظار انتخاب پیمانکار هستیم و در مراحل دیگر هم تا پایان سال ۹۸ در چندین مرحله آگهی انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: انتقال راه روستایی به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مواردی است که باید ظرف هفته‌های آینده در استان تعیین و تکلیف شود و کارگروهی متشکل از معاونین دو اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جهت بررسی موارد تشکیل‌شده است که به‌زودی جزئیات این انتقال به سرانجام خواهد رسید.

وی به طرح تأمین مسکن کارکنان دولت اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون چندین اداره کل در نامه، لیست کارکنان خود جهت تأمین مسکن را به این اداره کل ارسال کرده‌اند که به‌زودی این طرح نیز نهایی خواهد شد و کارکنان دولت نیز می‌توانند صاحب‌خانه شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی بابیان اینکه همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی در جلسات حضورداشته باشند، افزود: امیدوارم با پیگیری‌های مستمر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی شاهد این باشیم که اقدامات خوبی در سطح  استان صورت بگیرد.

انتهای پیام/