اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 652012
یکشنبه - 5 اسفند 1397 - 16:28
نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» خبر داد:

۲ رویداد ویژه در مسیر خدمت‌رسانی/ آغاز حفاری تونل خط ۲ مترو با حضور معاون رییس جمهور

شهردار اصفهان گفت: در هفته جاری دو رویداد ویژه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم رقم می‌خورد که یکی از آنها آغاز عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان با حضور معاون رییس جمهور است.

۲ رویداد ویژه در مسیر خدمت‌رسانی/ آغاز حفاری تونل خط ۲ مترو با حضور معاون رییس جمهور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز- یک شنبه پنجم اسفندماه ۹۷- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان در هفته جاری با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: سال گذشته خط اول مترو به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار گرفت و در حال حاضر روزانه بیش از ۸۰ هزار مسافر از آن استفاده می‌کنند که امیدواریم تا پایان سال این تعداد به ۱۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: از سال گذشته در خط دو مترو عملیات احداث چهار ایستگاه آغاز شده و پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، پروژه پردیس هنر اصفهان افتتاح و برای استفاده در اختیار تمام شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: پردیس هنر از پروژه‌های بسیار زیبا و منحصر به فردی است که در امتداد ساحل جنوبی رودخانه زاینده‌رود نزدیک پل شهرستان در محل شهربازی سابق آبشار ایجاد شده و از روز سه‌شنبه افتتاح و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

نوروزی ادامه داد: از پروژه پردیس هنر تمام شهروندان به خصوص هنرمندان شریف شهر می‌توانند به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر احداث و شامل چند آبشار، برکه، فضاهای تفرجگاهی و گذرهای مختلف است که هر کدام از این گذرها به نام یکی از هنرها نام‌گذاری شده، افزود: بزرگترین آمفی تئاتر روباز کشور با ظرفیت بیش از سه هزار نفر در این بوستان واقع شده است.

شهردار اصفهان اظهارکرد: در پروژه پردیس هنر بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای اقدامات عمرانی و فضای سبز و بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی هزینه شده است.

وی همچنین فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به تمام شهروندان تبریک گفت و افزود: وفات حضرت آیت الله مؤمن عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را نیز به عموم مردم تسلیت گفته و رحمت ایزدی را از درگاه ایزد متعال برای ایشان خواستارم.