استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 811746
سه شنبه - 5 شهریور 1398 - 14:47
همزمان با هفته دولت؛

۲۶ طرح برق رسانی در استان قم به بهره برداری رسید

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم از بهره برداری ۲۶ طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و پانصدو هجده میلیون تومان در مناطق شهری و روستایی این استان خبر داد.

۲۶ طرح برق رسانی در استان قم به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت:همزمان با هفته دولت ۲۶ طرح شرکت برق استان قم با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و پانصد و هجده میلیون تومان در مناطق شهری و روستایی به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۳ طرح با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است ادامه داد: نیروگاه گازی تولید پراکنده برق با ظرفیت ۵ مگاوات با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در شهرک شکوهیه به بهره‌برداری رسید.
آهنین پنجه افزود: دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۴۵ کیلو وات در منطقه نیروگاه و روستای قشلاق از بخش قمرود با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
مدیر عامل شرکت برق استان قم اظهار داشت: همچنین در این ایام ۲۳ طرح دیگر نیز شامل تامین برق، احداث و بهینه سازی شبکه، رفع ضعف ولتاژ و.. در مناطق شهری و روستایی با اعتبار ۷ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
@prbarghqom