تولیدی » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 215866
یکشنبه - 8 بهمن 1396 - 14:56

۱۵۷ نفر از فرزندان مددجویان کمیته امداد اصفهان از خدمت سربازی معاف شدند‌

به گزارش پایگاه خبری ربیع، جلال یزدانی با بیان اینکه این نهاد به‌منظور توانمندی خانواده‌های تحت حمایت خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد، اظهار داشت: یکی از اقدامات امداد در این زمینه ارائه تسهیلات معافیت سربازی به‌منظور کمک به امرارمعاش خانوارهای مددجو است. وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات مجلس در ۹ ماهه امسال ۴۵۶ […]

۱۵۷ نفر از فرزندان مددجویان کمیته امداد اصفهان از خدمت سربازی معاف شدند‌

به گزارش پایگاه خبری ربیع، جلال یزدانی با بیان اینکه این نهاد به‌منظور توانمندی خانواده‌های تحت حمایت خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد، اظهار داشت: یکی از اقدامات امداد در این زمینه ارائه تسهیلات معافیت سربازی به‌منظور کمک به امرارمعاش خانوارهای مددجو است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات مجلس در ۹ ماهه امسال ۴۵۶ نفر از فرزندان مددجو از تسهیلات معافیت سربازی بهره‌مند شدند، افزود: حدود ۱۵۷ نفر از خدمت سربازی معاف و ۲۹۹ نفر نیز به نزدیک‌ترین مکان خدمتی محل سکونت خود منتقل شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد حمایت از همسر و فرزندان سربازان نیازمند است، گفت: این موضوع مشروط به نداشتن درآمد و تایید نیازمندی آن‌ها از سوی کمیته امداد است و از این طریق حمایت از خانوار تا پایان دوره خدمت سربازی سرپرست ادامه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را کمک به وضعیت اقتصادی و توانمندسازی خانوارها دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین گروه‌های هدف، فرزندان پسر خانوارهای زنان سرپرست خانواری است که پس از معافیت سربازی برای ورود به بازار کار و کسب درآمد می‌توانند از تسهیلات حرفه‌آموزی و اشتغال کمیته امداد استفاده کنند.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری