استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 871671
شنبه - 11 آبان 1398 - 21:09

۱۳ آبان نقطه عطف انقلاب اسلامی / راهپیمایی در ۳۰ نقطه خراسان شمالی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه از استان خبر داد و گفت: این روز نقطه عطف انقلاب اسلامی و متعلق به تمام آحاد مردم ایران است.

۱۳ آبان نقطه عطف انقلاب اسلامی / راهپیمایی در ۳۰ نقطه خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در بجنورد،  ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در جلسه نهایی مراسم یوم الله ۱۳ آبان خراسان شمالی اظهار کرد: امروز به برکت امام و شهدا به‌جایی رسیده‌ایم که آمریکا را در بین‌الملل به‌حساب نمی‌آوریم و به آمریکا تودهنی می‌زنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: در ۱۳ آبان ماه خانه‌ جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد و این بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد است.

وی تصریح کرد: اگر ابعاد مختلف حرکت‌های نظام سلطه در رأس آنها آمریکا را برای نسل جدید و بر اساس واقعیت تدوین کنیم بزرگ‌ترین خدمت به انقلاب محسوب می‌شود.

حیاتی عنوان کرد: مردم ایران در همین سال‌های اخیر که اوج شدت تحریم‌های ظالمانه آمریکا بود، وفاداری خود را به‌نظام و خون شهدا با تحمل تحریم‌های آمریکا نشان دادند.

وی تأکید کرد: در ۳۰ نقطه سراسر استان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان برگزار خواهد شد و جلسات زیادی برای برپایی این توسط فرمانداران با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام‌شده و امسال باید این روز همچون گذشته مایه وحدت ملی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد:۱۳ آبان متعلق به‌تمامی مردم ایران است و فقط مختص به یک قشر نیست و روزی را که توسط تمامی جناح‌ها و قشرها خلق‌شده را نباید مصادره سیاسی کنیم و به‌گونه‌ای حرکت نکنیم که جامعه دچار دوقطبی شود و آب در جام دشمن بریزیم چراکه باید در این شرایط کنار یکدیگر باشیم و از هرگونه حرکات و گفتاری که دچار اختلاف می‌شود دوری‌کنیم و بر محورهای وحدت‌آفرین تمرکز کنیم.

حیاتی در انتها با اشاره نام‌گذاری ۱۳ آبان به‌روز دانش‌آموز اذعان کرد:۱۳ آبان مختص به دانش آموزان نیست و تمامی مردم باید حضور حداکثری داشته باشند و صداوسیما باید برای تبلیغ این روز تلاش زیادی کند و شور و شوق این یوم‌الله را به تصویر بکشاند.

انتهای پیام/