استانها » تهمینه دباغ چی » تولیدی » خبر پوششی » مرکزی
کد خبر : 520091
دوشنبه - 21 آبان 1397 - 16:12
معاون شرکت توزیع برق استان مرکزی:

۱۱هزار انشعاب برق در استان مرکزی به متقاضیان واگذار شد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از واگذاری بیش از ۱۱هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

۱۱هزار انشعاب برق در استان مرکزی به متقاضیان واگذار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از واگذاری بیش از ۱۱هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

حسین شمسی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکین برق استان به مرز  ۷۱۲ هزار مشترک رسیده است، افزود: بیشترین فراوانی مشترکین استان در بخش خانگی و به تعداد ۵۸۳هزار و ۶۸۹مشترک می باشد.

وی گفت: ۳۸.۶ درصد از مصارف برق استان در بخش صنعتی، ۲۵.۷ درصد در بخش کشاورزی، ۲۳.۱ درصد در بخش خانگی، ۴.۷ درصد در بخش عمومی و ۷.۹ درصد سایر مصارف است.

شمسی با بیان اینکه در شش ماه سال جاری ۱۱۹۹ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شده که ۵۰۴ فقره از آن به انشعاب مجاز دائم و غیردائم تبدیل شده، تأکید کرد: در صورت لزوم برابر قانون از طریق مراجع قضایی با استفاده کنندگان غیرمجاز از برق برخورد قانونی انجام می شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از استفاده کنندگان غیرمجاز از برق موضوع را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ اطلاع دهند.

شمسی با بیان اینکه تاکنون بیش از ده هزار و ۸۰۰ دستگاه کنتور هوشمند در سطح استان نصب گردیده، افزود: ۹۰درصد مشترکین چاه های آب کشاورزی در استان به کنتور هوشمند طرح فهام مجهز هستند.