استانها » البرز
کد خبر : 571863
شنبه - 24 آذر 1397 - 18:30
معاون وزیر:

یک فرد بازنشسته در وزارت کشور در حال فعالیت نیست

معاون وزیر با بیان اینکه هم اکنون حتی یک فرد بازنشسته در وزارت کشور در حال فعالیت نیست، گفت: انتخاب ۱۴ استاندار برای وزارت کشور اقدامی دشوار بود که متناسب با ظرفیت وزارت کشور و هر استان این امر محقق شد.

یک فرد بازنشسته در وزارت کشور در حال فعالیت نیست

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، جوادناصریان در آیین معارفه استاندار البرز و شورای اداری این استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب ۱۴ استاندار برای وزارت کشور اقدامی دشوار بود که متناسب با ظرفیت وزارت کشور و هر استان این امر محقق شد.

وی با تأکید بر اینکه ضمن تمکین به قانون حتی یک فرد بازنشسته در وزارت کشور در حال فعالیت نیست، افزود: چهار شاخص مهم که همیشه مدنظر وزارت کشور بوده است، همسو بودن با اهداف کشور و دولت، امانتداری مدیر و با تجربه بودن وی همچنین تخصص افراد می‌باشد.

معاون وزیر با اشاره به اینکه قطار توسعه روی ریل خود قرار گرفته است و جای تقدیر و تشکر دارد، اظهارکرد: پیش نیاز هر توسعه و موفقیت آرامش سیاسی در مجموعه است که قطعا سرمایه گذاران نیز مکانی را برای فعالیت اقتصادی انتخاب خواهند کرد که آرامش سیاسی داشته باشد.

ناصریان یادآور شد: نماینده ولی‌فقیه و روحانیت معزز نیز در ایجاد بستر آرام سیاسی در استان تأثیرگذار بوده اند و امیدواریم همراهی کافی با استاندار جدید نیز وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: وزیر کشور از استاندار جدید البرز انتظار دارد شکافی میان مردم و نظام بوجود نیاید و به مقابله با برنامه ریزی های دشمنان بپردازند که البته در این میان انجام وظیفه مدیران بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

معاون وزیر اظهار کرد: روزانه پنج میلیون نفر به دستگاه‌های دولتی و غیردولتی مراجعه می‌کنند که اجرای میز خدمت در این راستا انجام شد.

ناصریان یادآور شد: نشست دوره ای با نخبگان باید در دستورکار استانداران قرار گیرد، همچنین انتظار می‌رود استانداران نشست‌های مختلف مردمی برگزار کنند.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی اتفاق نی‌افتد و به روتق اقتصادی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه مقابله با قاچاق ارز باید در دستور کار استاندار و فرمانداران قرار گیرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با انجان وظیفه عهد خود را نسبت به کشورو نظام ادا کنیم.

انتهای پیام/و