ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 873472
دوشنبه - 13 آبان 1398 - 12:06
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل

یک آران و بیدگلی، خبرنگار برتر استان اصفهان شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: «روح اله باقری» رتبه برتر یازدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های الکترونیک استان اصفهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، سعید ضابطی گفت: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های الکترونیک استان اصفهان لحظاتی پیش (یک شنبه ۱۲ آبان ۹۸) با حضور دکتر محمد خدّادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر رضایی استاندار اصفهان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای شهر اصفهان، مدیران، روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان شاغل در مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این جشنواره که در چهار بخش «حرفه ای»، «ویژه»، «جنبی» و «موضوعی» با داوری بیش از ۸۰۰ اثر برگزار شد، برگزیدگان نهایی هر بخش با رأی هیأت داوران متشکل از ۱۷ تن از اساتید و روزنامه نگاران برجسته کشوری انتخاب و معرفی شدند.
ضابطی اظهار داشت: در بخش حرفه ای، «روح اله باقری» خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان آران و بیدگل با اثر « صندلی سبز مجلس همچنان روی خوش به آران و بیدگل نشان نمی دهد!» در رشته «خبر» این جشنواره، در حالی که هیچ اثری در این بخش حائز رتبه نخست شناخته نشد، رتبه «دوم» را به دست آورد و لوح تقدیر و جایزه ویژه این بخش را به خود اختصاص داد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: «روح اله باقری» پیش از این در سال های ۱۳۹۲  و ۱۳۹۶ در هشتمین و دهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان هم به ترتیب رتبه برتر «رشته موضوعی» در «بخش ویژه» و رتبه نخست «رشته خبر» در «بخش حرفه ای» این جشنواره را کسب کرده است.
سعید ضابطی، سطح کیفی این جشنواره را با توجه به حضور خبرنگاران مطبوعات و رسانه های الکترونیک مرکز استان در این رقابت بسیار بالا دانست و افزود: در جشنواره امسال، تنها این خبرنگار آران و بیدگلی از شهرستان های منطقه شمال استان اصفهان موفق به کسب  رتبه برتر شده است.
جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های الکترونیک استان اصفهان معتبرترین جشنواره در حوزه رسانه است که به صورت دوسالانه برگزار می شود.