به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  سید حسین مرتضوی صبح امروز در آیین تجلیل از سربازان نیروهای مسلح در خراسان شمالی اظهار کرد: تمام افراد در نیروهای مسلح در حال دفاع از نظام اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بوده و با فداکاری و تلاش امنیتی ماندگار و پایدار را در عرصه جغرافیایی کشور ایجادشده است.

وی خراسان شمالی را الگو و پیشتاز در عرصه همکاری‌های نیروهای انتظامی در کشور دانست و افزود: امروز ه بسیاری از تلاش‌ها و اجرای برنامه‌های تاکتیکی و دفاعی بر دوش سربازان است و به‌عنوان نقطه قابل‌اتکا نقشی راهبردی دارند.

فرمانده سپاه حضرت  جوادالائمه خراسان شمالی همچنین با توجه به استعداد سربازان در عرصه‌های گوناگون گفت: نقش سرباز در همه آحاد جامعه و عرصه‌های اجتماعی قابل احساس است.

وی همچنین به وجود دغدغه در میان فرماندهان و سربازان مبنی بر یادگیری حرفه تا پایان خدمت در کنار دفاع از نظام اسلامی خبر داد.

مرتضوی در ادامه همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در نیروهای نظامی گفت: می‌خواهد با نفوذ در میان سربازان میان صفوف نیروهای نظامی کشور ایجاد اختلاف کنند که جواب دندان‌شکن از سوی سربازان گرفته‌اند.

وی نقش سربازان در دفاع مقدس را حساس و مهم دانست و افزود: سربازان در حساس‌ترین نقاط دفاع مقدس با تقدیم جان خودشان جریان را به جهت انقلاب اسلامی تغییر داد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در انتها بر کشف استعدادهای سربازان تأکید کرد و افزود: نیمی از توان سربازان کشف نشده باقی‌مانده که باید با برگزاری جشنواره‌های گوناگون در شناخت ظرفیت‌های سربازان اقدام شود.

انتهای پیام/