اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » ذوب آهن
کد خبر : 877749
شنبه - 18 آبان 1398 - 15:31
به همت ذوب آهن اصفهان انجام شد :

یادواره شهدای دانش آموز بخش فولادشهر

به همت روابط عمومی ذوب آهن و سپاه ناحیه لنجان ، یادواره شهید بهنام محمدی و شهدای دانش‌آموز بخش فولادشهر با عنوان همکلاسی آسمانی با حضور سردار سمیرمی و جمعی از مسئولین شهرستان لنجان سه شنبه ۱۴ آبان در تالار فرهنگسرای امام رضا (ع) برگزار شد.

یادواره شهدای دانش آموز بخش فولادشهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از شرکت ذوب آهن، سردار سمیرمی از رزمندگان مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در این یادواره ، گفت: ۱۳ آبان از ایام ا… است و باید همیشه آن را گرامی داشت. در این روز دانش آموزان نشان دادن نسل جوان کشورمان طاغوت ستیز و اشتکبار ستیز هستند. وی با بیان این که دانش آموزان در حماسه ۳۴ روزه خرمشهر نقش بی بدیلی داشتند افزود: دانش آموزان کنونی کشورمان با الگو برداری از دانش آموزان شهید می توانند در راستای منویات ولایت و آرمان های امام و شهدا گام بردارند.

سرهنگ پاسدار حمید رضا محمدی فرمانده سپاه لنجان نیز گفت: سیره و زندگانی شهدای دانش آموز بهترین الگو برای زندگی فردی و اجتماعی نوجوانان است. وی افزود: شهدا ی دانش آموز در مسیر ولایت با گام های استوار پیش رفتند و برای اسلام و ایران افتخار آفریدند . سرهنگ پرویز امیدی  فرمانده مرکز مقاومت بسیج فولادشهر در گفتگو با هفته نامه آتشکار ، گفت : مفتحریم که یادواره دانش آموز شهید بهنام محمدی از شهدای مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر و ۱۴ شهید دانش آموز فولاد شهر را برگزار کردیم.

وی افزود: پیروی از سیره شهدا موجب سعادتمندی می شود و همه باید ادامه دهنده راه امام و شهدا و تحت امر ولایت باشیم.

شایان ذکر است : در این یادواره از خانواده شهید بهنام محمدی و ۱۴ شهید دانش آموز بخش فولادشهر تجلیل به عمل آمد.