تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » لپ تاب
کد خبر : 258234
چهارشنبه - 15 فروردین 1397 - 19:47

گیگابایت لپ تاپ Aero 15 را آپدیت کرد؛ پردازنده شش هسته‌ای، گرافیک GTX 1070 با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی

گیگابایت نیز لپ تاپ‌های خود را به جدیدترین نسل از پردازنده‌های اینتل مجهز کرد. این کمپانی دو لپ تاپ گیمینگ Aero 15 و ۱۵X را برای گیمرها آماده کرده است.

گیگابایت لپ تاپ Aero 15 را آپدیت کرد؛ پردازنده شش هسته‌ای، گرافیک GTX 1070 با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گیگابایت نیز لپ تاپ‌های خود را به جدیدترین نسل از پردازنده‌های اینتل مجهز کرد. این کمپانی دو لپ تاپ گیمینگ Aero 15 و ۱۵X را برای گیمرها آماده کرده است.

لپ تاپ‌های جدید گیگابایت که معرفی آنها به سال میلادی جاری باز می‌گردد، از طراحی جمع و جور اما ویژگی‌های خیره کننده‌ای چون پردازنده شش هسته‌ای Core i7-8750H اینتل و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی برخوردار هستند. این کمپانی  Aero 15  را در مدل مجهز به نمایشگر UHD نیز عرضه خواهد کرد.

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی Aero 15 از پردازنده شش هسته‌ای Core i7-8750H اینتل و یک نمایشگر جدید با حاشیه ۵ میلی متر بهره می‌برد. نسخه مقرون به صرفه تر این لپ تاپ دارای نمایشگر Full HD با نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز است اما نسخه گران قیمت‌تر از نمایشگر UHD با پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی AdobeRGB  بهره می‌برد. تمامی مدل‌های جدید به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نوع PCIe  یا SATA (بسته به پیکربندی انتخابی) مجهز هستند. درست همانند مدل اصلی، مدل‌های جدید نیز در دو نسخه مجهز به پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1060 یا GeForce GTX 1070 در دسترس خواهند بود. گیگابایت از نسخه Max-Q پردازنده‌های گرافیکی انویدیا استفاده کرده است که کم مصرف‌تر هستند و گرمای کمتری نیز تولید می‌کنند.

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ Aero 15 که با پسوند v8  قابل تشخیص است، در بخش قابلیت‌های ارتباطی دارای ارتباط Wi-Fi منطبق بر استاندارد ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث، درگاه شبکه کابلی گیگابیتی، هدر Thunderbolt 3، سه درگاه USB 3.0، یک درگاه HDMI، یک وب کم، یک کارت خوان و نورپردازی RGB در بخش کیبورد است.

ضخامت این لپ تاپ فقط ۱۹.۲۴ میلی متر و وزن آن ۲.۱ کیلوگرم است که باریک‌تر و سبک‌تر از لپ تاپ‌های گیمینگ هم رده است. این لپ تاپ دارای باتری با ظرفیت ۹۴ وات ساعت است که می‌بایست دوام آن راضی کننده باشد.

لپ تاپ Aero 15 v8 تحت سه پیکربندی عرضه می‌شود. پیکربندی مجهز به پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1060  با قیمت ۱,۹۹۹ دلار، مدل مجهز به GeForce GTX 1070 Max-Q با قیمت ۲,۲۹۹ دلار و مدل پیشرفته‌تر آن با نمایشگر UHD با قیمت ۲,۴۹۹ دلار عرضه می‌شود.