تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 527792
شنبه - 26 آبان 1397 - 20:15

گوگل اعلام کرد که به زودی باگ گوشی پیکسل ۳ را برطرف می کند.

به تازگی خبری در مورد باگ گوشی پیکسل ۳ منتشر شد که این باگ باعث ناپدید شدن پیام های داخل صندوق پیام ها می گردید ، حالا به نظر می رسد که گوگل قصد دارد این باگ را سریعا برطرف کند.

گوگل اعلام کرد که به زودی باگ گوشی پیکسل ۳ را برطرف می کند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبری در مورد باگ گوشی پیکسل ۳ منتشر شد که این باگ باعث ناپدید شدن پیام های داخل صندوق پیام ها می گردید ، حالا به نظر می رسد که گوگل قصد دارد این باگ را سریعا برطرف کند.

باگ اخیر گوشی پیکسل ۳

آیا ناپدید شدن پیام بدتر از ناپدید شدن عکس ها است؟ ما نمیتوانیم به این موضوع پاسخ دهیم ولی هر دو به یک اندازه مهم هستند و کاربران نباید نگران این دو بخش در دستگاه هوشمند خود باشند. متاسفانه هر دو این اتفاقات برای کاربران گوشی پیکسل ۳ رخ داده است.

ناپدید شدن پیام ها درگوشی پیکسل ۳

پس از اینکه گوگل اعلام کرد مشکل ناپدید شدن عکس ها را برطرف می کند ، چند روز بعد کاربران با ناپدید شدن پیام های خود در صندوق پیام ها مواجه شدند. این موضوعات باعث نگرانی گوگل شده است. با اینکه گوگل اعلام کرده است که این مشکل خیلی شایع نیست ولی باز هم اتفاق خوبی در این گوشی محسوب نمی شود.

علت این باگ گوشی پیکسل ۳علت این باگ گوشی پیکسل 3

بعضی می گویند که دلیل این مشکل به روزرسانی ماه نوامبر بوده است و تعدادی هم اظهار داشته اند که مشکل از یک ماه قبل در گوشی آنها آغاز شده است. شاید مشکل از اپلیکیشن پیام اندروید باشد درسته؟ بعضی از افراد با استفاده نسخه قبلی این برنامه توانسته اند پیام های خود را بازگردانند. روش این کار هم خیلی ساده بوده و تنها کافیست به روزرسانی های این اپلیکیشن را حذف کنید.

اظهارات سخنگوی شرکت گوگل

شدت این باگ خیلی متفاوت بوده ، در بعضی گوشی ها چند پیام و در بعضی گوشی ها به طور کامل پیام ها پاک شده است. البته به نظر می رسد که گوگل دلیل این مساله را پیدا کرده است و قصد دارد با ارائه یک به روزسانی این مشکل را نیز برطرف کند. سخنگوی این شرکت اعلام کرده است: «ما از باگ اخیر موجود در گوشی های پیکسل باخبر شده ایم و به زودی این مشکل را برطرف خواهیم کرد.»

قطعا این باگ ها می تواند تاثیر بسزایی در روند فروش گوشی های پیکسل ۳ بگذارد و شرکت گوگل تصمیم دارد هرچه زودتر این مشکل را برطرف کند تا باز هم این گوشی با باگ های تازه تری مواجه نشود.