به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمپانی قدرتمند اچ ام دی گلوبال که برند نوکیا را متحول کرده است به نظر می رسد به زودی گوشی های هوشمند جدید برند نوکیا را برای تثبیت خود در بازار جهانی با ظاهر و سخت افزاری قدرتمند روانه بازار فروش کند. دو گوشی هوشمند نوکیا ایکس هفت و نوکیا ۹ دو گوشی هوشمند جدید نوکیا هستند که با شرایط موجود فروش بسیار خوبی را رقم می زنند.

امروز شرکت اچ ام دی گلوبال  تصاویری را منتشر کرد که گوشی های هوشمند جدید نوکیا بسیار شیک و جذاب خواهند بود. هنوز اطلاعات خاصی از نظر سخت افزاری در مورد این دو گوشی هوشمند منتشر نشده و به نظر می رسد اچ ام دی گلوبال به زودی اخبار بیشتری را در مورد این دو گوشی موبایل منتشر کند. در حال حاضر بیشترین اخبار در مورد برند نوکیا مربوط به نوکیا ۹ است. این گوشی موبایل به نظر می رسد با پنج لنز دوربین در اختیار کاربران قرار گیرد. خبری که اگر واقعیت داشته باشد باید نوکیا را پیشگام در عرضه گوشی های هوشمند با دوربین های پنجگانه دانست. نوکیا هنوز در مورد این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده است اما با توجه به این موضوع که گوشی هوشمند پنج دوربینه بسیار گران قیمت خواهد بود، به احتمال زیاد شاهد این دوربین قدرتمند برای پرچم دار آینده نوکیا یعنی نوکیا ۹ خواهیم بود. ظاهر نوکیا ۹ خبر از یک بدنه زیبا با یک طراحی ظریف می دهد. این گوشی هوشمند کمترین ضخامت را در میان گوشی های موبایل این برند خواهد داشت و بریدگی صفحه نمایش این موبایل نیز متقارن است و با این شرایط نوکیا قصد ندارد تجربه سال گذشته خود را در سال جدید نیز استفاده کند و اهداف بالاتری را خواهد داشت.

نوکیا ایکس هفت ادامه دهنده راه میان رده های دوست داشتنی

سری ایکس نوکیا پرفروش ترین سری این برند محبوب به حساب می آید و به احتمال زیاد در اواخر سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار گیرد. نوکیا ایکس هفت نیز مانند پرچم دار برند خود ظاهری متفاوت تر از نسخه های قبلی خواهد داشت و در قسمت بالای گوشی موبایل بریدگی جذاب تری را مشاهده می کنیم. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدارگون ۷۱۰ بهره خواهد برد و اطلاعات دیگری در مورد آن منتشر نشده است. از نظر ظاهری نوکیا ایکس هفت ضخامت بیشتری در مقایسه با نسخه نوکیا ۹ خواهد داشت، اما بر طبق شواهد موجود سری ایکس نوکیا همچنان گوشی های هوشمند با ظاهری بسیار زیبا را در اختیار علاقه مندان این برند قرار می دهد.