تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 531212
یکشنبه - 27 آبان 1397 - 18:15

گوشی موبایل Google Pixel 3 Lite ؛ گوگل میان رده تولید می کند؟

گوشی موبایل Google Pixel 3 Lite با ظاهری شبیه پرچمدار این برند روانه بازار فروش می شود.

گوشی موبایل Google Pixel 3 Lite ؛ گوگل میان رده تولید می کند؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی موبایل Google Pixel 3 Lite با ظاهری شبیه پرچمدار این برند روانه بازار فروش می شود. امروز اخباری در مورد گوشی های گوگل منتشر شد که نشان می دهد این برند قصد دارد فروش خود را افزایش دهد و به همین دلیل نسخه ارزان قیمتی را روانه بازار خواهد کرد. در کنار این خبر برخی از ویژگی های گوشی موبایل Google Pixel 3 Lite منتشر شد که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

هنوز اخبار خاصی در مورد قیمت این محصول و زمان عرضه آن منتشر نشده است اما به نظر می رسد گوگل به زودی زمان عرضه این محصول را اعلام کند. این گوشی هوشمند دارای یک قاب براق پلاستیکی و یک جک ۳.۵ میلی متری است و طراحی اش شبیه پرچمدارن این برند است.

گوشی موبایل GOOGLE PIXEL 3 LITE با چه قابلیت هایی روانه بازار می شود؟

وب سایت گیک بنچ اخباری را منتشر کرده که به نظر می رسد مربوط به این گوشی هوشمند است. گوگل قصد دارد میان رده خود را با پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ روانه بازار کند. حضور رم نرم افزاری چهار گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت خبر از عرضه یک گوشی هوشمند معمولی برای سال اخیر می دهد.
گوشی موبایل Google Pixel 3 Lite با چه قابلیت هایی روانه بازار می شود؟

گوشی موبایل Google Pixel 3 Lite در بخش دوربین نیز به ظاهر جالب توجه نخواهد بود. گوگل لنزهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است و باید دید این لنزها چگونه به رقابت با برندهای هوآوی وسامسونگ می پردازند. گوگل که در عرضه گوشی های خود با نرم افزار بسیار عالی مشهور است، بدون شک گوشی هوشمند خود را با اندروید ۹ روانه بازار فروش خواهد کرد. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۵.۵۶ اینچی با پنل ال سی دی شرایط خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

با توجه به ویژگی های منتشر شده، یک سوال مطرح می شود و آن اینکه گوگل گوشی موبایل Google Pixel 3 Lite را با چه لنزی روانه بازار فروش می کند؟ زمانی که صحبت از تک لنز است دو موضوع را باید بررسی کنیم؛ در بخش اول به نظر می رسد گوگل قصد دارد از همان لنزی که روی پرچمدار خود استفاده کرده، در این محصول نیز بهره ببرد و در بخش دوم این احتمال وجود دارد که این محصول از یک لنز ساده مانند گوشی های ارزان قیمت هوآوی استفاده کند. با این وجود، اگر از لنز پرچمدار خود برای گوشی موبایل Google Pixel 3 Lite استفاده کند، به نظر می رسد با قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار برای این گوشی رو به رو خواهیم بود.