تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 329792
چهارشنبه - 30 خرداد 1397 - 14:33

گوشی اوپو فایند ایکس معرفی شد؛ نمایشگر خمیده و دوربین کشویی!

گوشی اوپو فایند ایکس به تازگی رونمایی شد. این اسمارت فون از دوربین کشویی و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۲.۲۵ درصد بهره می برد.

گوشی اوپو فایند ایکس معرفی شد؛ نمایشگر خمیده و دوربین کشویی!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،پس از انتشار چندین تیزر گوشی اوپو فایند ایکس به صورت رسمی معرفی شد. این محصول از نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می برد که بدون حاشیه است. یکی از ویژگی های جالب این اسمارت فون دوربین سلفی کشویی آن است.

در حالی که گوشی ویوو NEX از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می برد، اوپو جدیدترین پرچمدار خود را به یک مکانیزم کشویی مجهز کرده است. زمانی که کاربر اپلیکیشن دوربین را اجرا کند دوربین به صورت خودکار از بدنه دستگاه خارج می شود. این بخش از بدنه اوپو Find X میزبان دوربین سلفی، سیستم تشخیص چهره سه بعدی، دوربین اصلی دوگانه و فلاش LED است.

به گفته اوپو پس از اجرای اپلیکیشن دوربین تنها ۰.۵ ثانیه برای دسترسی به دوربین زمان لازم است. این گوشی هوشمند فاقد سنسور اثر انگشت است بنابراین کاربران برای آنلاک آن باید به سیستم تشخیص سه بعدی چهره اکتفا کنند.

نمایشگر ۶.۴ اینچی مورد استفاده در این محصول از فناوری OLED بهره می برد و به صورت خمیده طراحی شده است. رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ دی است. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی اوپو فایند ایکس به ۹۲.۲۵ درصد می رسد.

اوپو برای این محصول خود پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارند.

از دیگر مشخصات پرچمدار جدید OPPO می توان به پورت USB Type-C، پشتیبانی از دو سیمکارت، سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو ۸.۱ و باتری ۳۷۳۰ میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از شارژ سریع VOOC اشاره کرد. این گوشی هوشمند فاقد جک ۳.۵ میلی متری صدا است.