به گزارش پایگاه خبری ربیع، به مناسبت بازگشائی مدارس و همچنین به منظور زیباسازی، طراوت، ارتقای سطح سلامت و ایجاد نشاط روحی دانش آموزان کلیه پارک ها و فضای های سبز سطح شهر گل کاری شد.

شهردار فلاورجان ضمن بیان این مطلب، گفت: واحد فضای سبز شهرداری به منظور افزایش زیبایی بصری اقدام به گل کاری باغچه های سطح شهر از جمله میادین و فضاهای سبز و پارک های سطح شهر به متراز تقریبی ۱۵۰۰۰ متر مربع و با گونه های مختلف داوودی، رز و کلم زینتی گل کاری نموده است.

وی همچین افزود: گل های استفاده شده جهت گلک اری سطح شهر از تولیدات گلخانه شهرداری بوده است که با استفاده از آن تا حد زیادی در هزینه های جاری صرفه جویی شده است.

مهندس جواد نصری با اشاره به گل کاری های گسترده در سطح شهر، گفت: از شهروندان انتظار داریم برای حفظ و زیبایی هر چه بیشتر گل ها و فضای سبز سطح شهر تلاش کنند.

شهردار فلاورجان با اشاره به نقش شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز، تصریح کرد: یکی از مسائل عمده فضای سبز که در شرایط اقلیمی موجود نیاز به صرف هزینه و مراقبت مستمر دارد، مسئله نگهداری و توسعه فضای سبز است.

وی ادامه داد: شهروندان باید با همیاری، با وضعیت کم آبی موجود فضای سبز اعم از مشجر، چمنکاری، گلکاری، آبنما و سایر وسایل رفاهی را تا سرحد امکان بصورت طبیعی و شاداب و زنده نگه دارند.

انتهای پیام/