استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 428528
چهارشنبه - 21 شهریور 1397 - 15:15
استاندار گلستان:

گلستان از نظر امنیتی در شرایط معقول و مطلوبی قرار دارد

استاندار گلستان با اشاره به وضعیت استان در حوزه امنیتی، افزود: استان گلستان از لحاظ امنیتی در شرایط معقول و مطلوبی است و البته در سطح کشور نیز وضعیت امنیتی مطلوب است.

گلستان از نظر امنیتی در شرایط معقول و مطلوبی قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  استاندار گلستان با اشاره به وضعیت استان در حوزه امنیتی، افزود: استان گلستان از لحاظ امنیتی در شرایط معقول و مطلوبی است و البته در سطح کشور نیز وضعیت امنیتی مطلوب است.

سید مناف هاشمی، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۸ شهریور در همایش طلایه داران تبلیغ در چهل سال بصیرت عاشورایی که با حضور وزیر اطلاعات و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، برگزار شد، با اشاره به شرایط خطیر جامعه، گفت: اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در این چند سال نشان از این است که برخی از ابرقدرت ها تحمل این اقتدار را ندارند.

وی افزود: خوشبختانه گلستان، اغتشاشات دی ماه سال گذشته را نیز با درایت و مدیریت شورای تامین استان، با کمترین هزینه و خسارت مدیریت کرد.

دکتر هاشمی تصریح کرد: در حوزه دستگیری کانون های شورشی منافقین و جلوگیری از حیف و میل در حوزه اقتصادی نیز اقداماتی مناسبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب نیاز به همدلی و مشارکت همه است، اظهار داشت: با وجود مشکلات و مسائلی در کشور و استان، مردم استان گلستان با وحدت و همدلی کامل در کنار هم زندگی می کنند.

استاندار گلستان با اشاره به نرخ بیکاری در استان نیز گفت: نرخ بیکاری در استان از ۱۲.۶ در سال گذشته به ۸.۸ درصد کاهش یافته است.

دکتر هاشمی ادامه داد: امروز قطب توسعه استان فقط کشاورزی نیست بلکه در حوزه صنعت، معدن، گردشگری و … اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به فشارهایی که کشور تحمل می کند استان گلستان در ۵ ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه قبل ۴۳ درصد رشد صادرات و ارز آوری داشته است.