استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 535194
سه شنبه - 29 آبان 1397 - 13:01

گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در استاندارد گلستان

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، کارکنان استاندارد گلستان از موسسه فرهنگی، کتابخانه و موزه اسناد تاریخی میرداماد گرگان بازدید کردند.

گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در استاندارد گلستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، کارکنان استاندارد گلستان از موسسه فرهنگی، کتابخانه و موزه اسناد تاریخی میرداماد گرگان بازدید کردند.

در هفته کتاب و کتابخوانی، جمعی از کارکنان استاندارد گلستان از مجموعه فرهنگی میرداماد گرگان بازدید کردند و ضمن توضیحات کارشناسان مجموعه با بخشهای مختلف آن شامل اداری، اسناد، نگار خانه، کتابخانه، نسخ خطی، گفتمان دینی، آموزشی، دانش نامه، سالن مطالعه و … آشنا شدند.

در این بازدید کارشناسان موسسه  برای تعامل بیشتر مجموعه فرهنگی میرداماد و اداره کل استاندارد استان، در افزایش سرانه مطالعه و ترغیب فرزندان همکاران استاندارد به مطالعه و شرکت در مسابقات فرهنگی و … اعلام آمادگی کردند.

موسسه فرهنگی میرداماد گرگان مجموعه‌ای شامل کتابخانه‌های تخصصی، تحقیقاتی و عمومی با بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب چاپی، سنگی، خطی، مجموعه های آموزشی سمعی و بصری، موزه تصاویر و اسناد تاریخی گرگان است که به غنای فرهنگی و مطالعاتی استان، کمک شایانی می کند.