استانها » البرز
کد خبر : 649335
جمعه - 3 اسفند 1397 - 18:16
امام جمعه فردیس:

گام دوم انقلاب باید با همت مسؤولان محقق شود

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: گام دوم ترسیم شده برای مسیر انقلاب با همتجدی مسؤولان محقق شود.

گام دوم انقلاب باید با همت مسؤولان محقق شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس استان از البرز، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با تأکید بر اهمیت و لزوم عملکرد انقلابی توسط مسؤولان برای بهبود شرایط اقتصادی کشور، گفت: سران سه قوه باید بیانات رهبر انقلاب را چراغ‌ راه خود قرار دهند تا مشکلات مردم حل شود.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه قوه‌قضاییه باید تمام‌قد پای کار بیاید، افزود: دولت باید مقابل ورودی تمامی کالاهای قاچاق را بگیرد و سران سه قوه باید شرایط سخت کشور را درک کنند و قوانین را با هدف تحقق شعار‌های انقلاب تنظیم و تعریف کنند .

خطیب نماز جمعه فردیس اظهار کرد: اینکه وضعیت کشور در حوزه اقتصادی با مشکل مواجه شده است نتیجه فاصله گرفتن از روحیه انقلابی است و طبق بیانات رهبر انقلاب اعتماد به جوانان به پیشرفت کشور منتهی خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه اضافه کرد: مجلس، دولت و قوه‌قضائیه موظف هستند در چهارچوبی که رهبر انقلاب ترسیم کرده است حرکت کنند و فرصت‌های کشور را در مذاکرات بی نتیجه با غرب از بین نبرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی ادامه داد: مسؤولان باید گام دوم ترسیم شده مسیر انقلاب توسط رهبر انقلاب را طی کنند چرا که ملت انقلابی ایران به طور قطع افرادی را که خیانت کنند نخواهد بخشیدو  مردم ما برای تحقق شعارهای انقلاب استوار و با قدرت خواهند ایستاد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه باید مراقب باشیم تا حل مشکلات در داخل کشور صورت گیرد، تصریح کرد: نباید هویت انقلابی خود را فراموش کنیم چرا که اگر انقلابی‌گری را از مردم بگیریم بدون شک از پایبندی به آرمان‌ها و تحقق شعارهای انقلاب دور خواهیم شد.

امام جمعه فردیس بیان کرد:اهداف اروپا و آمریکا علیه ایران در یک راستا است؛ شاهدیم که اروپا واضح و مشخص بر خلاف تعهدات خود عمل می‌کند اما جای سوال دارد که چرا باز هم باید در انتظار مذاکره با آن‌ها باشیم؟

خطیب نماز جمعه فردیس با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی کمک به مظلومان جهان و کوتاه‌کردن دست مستکبران است، توضیح داد: آمریکا اعلام کرده است که می‌خواهد ایران کشوری خنثی و بی تأثیر در جهان و منطقه باشد و تمام دشمنی‌های آن ها برای جلوگیری نفوذ ایران در جهان است.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲