استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 409835
یکشنبه - 11 شهریور 1397 - 10:42

گازرسانی به ۵ پروژه شهرستان مراوه تپه استان گلستان در هفته دولت

گازرسانی به ۵ پروژه  شهرستان مرزی مراوه تپه طی مراسمی در محل روستای قوشه سو با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گلستان، مدیرکل مدیریت بحران استان، فرماندار و مدیرعامل شرکت گاز برگزار شد.

گازرسانی به ۵ پروژه شهرستان مراوه تپه استان گلستان در هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، گازرسانی به ۵ پروژه  شهرستان مرزی مراوه تپه طی مراسمی در محل روستای قوشه سو با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گلستان، مدیرکل مدیریت بحران استان، فرماندار و مدیرعامل شرکت گاز برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل گاز گلستان با ابراز خوشنودی از روند بسیار خوب گاز رسانی در استان، گزارشی از عملکرد گازرسانی شهرستان ارائه نمود و گفت: خوشبختانه دراین ایام باشکوه شاهد افتتاح ۳ روستا  و یک واحد صنعتی بهمراه کلنگ زنی یک پروژه صنعتی هستیم که این خدمات از برکات نظام مقدس و دولت تدبیر و امید می باشد.

وی افزود: درهمین رابطه  گاز ۳ روستای  قوشه سو، آق تقه جدید و نارلی آجی سو پایین  با هزینه ای نزدیک به ۳۸ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت که در همین راستا تعداد ۲۷۸۱  نفر از مردم شریف این روستاها از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

مهندس رحیمی اظهار داشت: در همین رابطه یک پروژه صنعتی با هزینه ۴۵۰ میلیون ریال افتتاح و یک واحد صنعتی نیز با به مبلغ  یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرعامل گازگلستان تصریح کرد: در شهرستان مراوه تپه تاکنون  ۵۸ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و عملیات اجرایی  ۱۰ روستا  نیز در مرحله اجرا می باشد.