به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سعید کوهستانی اظهار کرد: یازدهمین دوره رقابت‌های کونگ‌فو و هنرهای رزمی قهرمانی کشوری رده سنی جوانان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ آبان ماه به میزبانی استان سمنان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: خراسان شمالی با ۶ کونگ‌فو کار عازم این مسابقات شد.

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی بجنورد همچنین از آقایان علی داغستانی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم، علی یوسفی در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم، مهدی پور علی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، امیرحسین منصوری در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم، علی کوهستانی در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم و حسین حصاری در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم به‌عنوان ۶ کونگ‌فو کار اعزامی استان به این رقابت‌ها نام برد.

کوهستانی آقایان عقیل خیراتی و نقی اسماعیلی را به ترتیب مربی و سرپرست تیم اعزامی خراسان شمالی معرفی کرد.

وی در خصوص نتایج حاصل‌شده گفت: تیم استان با کسب یک برنز در این رقابت‌ها به کار خود پایان داد و این مدال توسط امیرحسین منصوری در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم به دست آمد.

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی بجنوردهمچنین سطح مسابقات را بالا توصیف کرد و بیان داشت: مسابقات قهرمانی کشور بالاترین سطح مسابقات در سطح کشور است و همه تیم‌ها با آمادگی کامل شرکت می‌کنند و درمجموع عملکرد کونگ‌فو کاران استان خوب و قابل‌قبول بوده است.

گفتنی است امین پاک‌نهاد دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی و داور بین‌المللی نیز در این مسابقات به قضاوت پرداخت.

 

لازم به ذکر است ۲۱۵ رزمی‌کار از ۲۷ استان در قالب ۲۹ تیم در این مسابقات دوروزه شرکت و ۵۰ داور نیز این مسابقات را قضاوت کردند و در انتها تیم کردستان با کسب ۲۵ امتیاز و کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز به‌عنوان قهرمانی کشور دست‌یافت.

انتهای پیام/ ۷۱۰۱۳