تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 329794
چهارشنبه - 30 خرداد 1397 - 13:00

کولرمستر دو کیبورد مکانیکی CK550 و CK552 را با سویچ‌های Gateron معرفی کرد

اگر تاکنون کیبوردهای مکانیکی «کولرمستر» (Cooler Master) را فقط با سویچ‌های اصلی Cherry MX می‌شناختید، حالا می‌توانید Gateron را هم به آن اضافه کنید، این سازنده اولین کیبوردهای مجهز به سویچ‌های ساخت Gateron خود را برای علاقه‌مندان معرفی کرد.

کولرمستر دو کیبورد مکانیکی CK550 و CK552 را با سویچ‌های Gateron معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اگر تاکنون کیبوردهای مکانیکی «کولرمستر» (Cooler Master) را فقط با سویچ‌های اصلی Cherry MX می‌شناختید، حالا می‌توانید Gateron را هم به آن اضافه کنید، این سازنده اولین کیبوردهای مجهز به سویچ‌های ساخت Gateron خود را برای علاقه‌مندان معرفی کرد.

دوام سویچ‌های Gateron نیز به ۵۰ میلیون بار فشرده شدن می‌رسد و درست همانند سویچ‌های Cherry MX، در رنگ‌های آبی، قرمز و قهوه‌ی عرضه می‌شود.  سویچ‌های آبی مناسب تایپ کردن، سویچ‌های قهوه‌ای کم صدا و سویچ‌های قرمز بسیار سریع هستند. سویچ‌های مکانیکی Gateron در مقایسه با Cherry MX، مقرون به صرفه‌تر هستند.

این کیبوردها نیز دارای قابلیت‌های اضافی برای گیمینگ چون ضبط آنی ماکرو، نورپردازی RGB، برنامه مکمل با ارائه کارکردهای پیشرفته، صفحه زیرین فلزی و کنترلر پرسرعت مجهز به یک هسته پردازشی ARM Cortex M3 هستند.

در حال حاضر کولرمستر دو مدل شامل CK550 و CK552 را معرفی کرده که اولی به صورت جهانی با قیمت ۸۰ دلار عرضه می‌شود اما دومی مختص به بازار ایالات متحده و کانادا است.