تولیدی » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 199979
یکشنبه - 17 دی 1396 - 09:06

کنترل نقشه‌های معماری ساختمان‌ها براساس اقلیم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی عموشاهی در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اظهار کرد: نمایشگاه حلقه اتصال افکار متفکران و مخترعان و همچنین حلقه اتصال تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است. وی با بیان اینکه مبنای توسعه پایدار استفاده از تکنولوژی‌ها و مصالح جدید و استاندارد است، افزود: نمایشگاه بین‌المللی […]

کنترل نقشه‌های معماری ساختمان‌ها براساس اقلیم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی عموشاهی در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اظهار کرد: نمایشگاه حلقه اتصال افکار متفکران و مخترعان و همچنین حلقه اتصال تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.

وی با بیان اینکه مبنای توسعه پایدار استفاده از تکنولوژی‌ها و مصالح جدید و استاندارد است، افزود: نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه تأسیسات هر ساختمان بخش زنده آن ساختمان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: استفاده از تجهیزات و تولیدات پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در صرفه‌جویی انرژی بسیار مؤثر است؛ نقشه‌های معماری ساختمان‌های کشور براساس اقلیم کنترل می‌شوند و نوع ساختمان‌سازی در استان‌های کشور متفاوت است.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری