استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 723748
شنبه - 4 خرداد 1398 - 18:33
فرماندار شاهرود:

کمک به رسانه کمک به جامعه است

به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، دومین نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان شاهروددرتالارولایت فرمانداری برگزار شد.

کمک به رسانه کمک به جامعه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، دومین نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان شاهروددرتالارولایت فرمانداری برگزار شد.

به همت روابط عمومی معاونت استانداری وفرمانداری شاهرود درهفته روابط عمومی و ارتباطات دومین نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان شاهرود برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار شاهرود در این نشست بر قداست قلم و اهمیت آن در جامعه و تاثیر خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید و بر تعامل روابط عمومی ها با اصحاب و رسانه با خبرنگاران تصریح کرد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها اگر به کار روزمره بپردازند همین نقش هم که دارند کمرنگ‌تر می‌شود گفت: باید برای مردم اهداف و عملکرد سازمان را منطبق بر واقع بیان کنیم چرا که امروز قلم مورد توهین قرار گرفته است و باید مراقب باشیم.

مهندس محمدی درادامه گفت کمک به رسانه کمک به جامعه است وافزود: متاسفانه کج سلیقگی‌ها در برخی موارد بر خود ما بر می‌گردد و این ناجوانمردی است و قطع کردن زبان‌های است که می‌خواهد واقعیت را بیان کنند و چه اشکال دارد اگر چیزی خرج شود در مسیری خرج شود که نتایج آن برای همه باشند.

احمد خرم معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شاهرودنیز در سخنانی بر ایجاد رابطه دوسویه بین خبرنگاران و روابط عمومی ها تاکید و از همه مدیران روابط عمومی ها خواست تا نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران را جدی گرفته و همکاری لازم را با این عزیزان داشته باشند.

عباس اعتماد دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شاهرود در سخنانی با تبریک این هفته با بیان اینکه هفته روابط عمومی فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی بعنوان هنر هشتم مورد مداقه و تامل بیشتر قرارگیرد افزود: نقش هنرمندانه روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک سازمان نقشی قابل توجه و به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه ای، علمی و الکترونیکی نقشی تاثیرگذار است.

وی گفت: روابط عمومی ها بازوان قدرتمند هر سازمان برای نشان دادن فعالیت ها و کارکرد آن سازمان به جامعه است و در این راستا خبرنگاران و اصحاب رسانه نقطه اتصال این امر هستند که باید از وجود این قشر مهم جامعه در این راستا بهره برد.

عضو هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان سمنان تصریح کرد: ارتباط روابط عمومی ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه برای شناساندن اقدامات سازمان ها به جامعه بسیار مهم است و باید تلاش کرد تا ارتباط دو سویه بین روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در تحقق اهداف روابط عموم ها محقق شود.

در این نشست به نمایندگی از اصحاب رسانه ؛ جمعی ازخبرنگاران به ارائه نقطه نظرات خود در ارتباط با همکاری دو سویه روابط عمومی ها و خبرنگاران پرداختند و مطالبات خود را از روابط عمومی ها بیان کردند وبه نمایندگی از مدیران روابط عمومی ها نیز به بیان دیدگاه ها و دغدغه های روابط عمومی ها پرداختند.

در پایان این نشست از مدیران روابط عمومی های شهرستان شاهرود توسط فرماندار ونمایندگان خبرنگاران تجلیل شد.پس ازاین نشست، حاضرین به دیدار امام جمعه و نماینده شهرستان رفتند و ضمن دیدار با آنها به طرح مسائل و مشکلات این حوزه پرداختند