اردستان » تولیدی » حمید فرخی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 813189
چهارشنبه - 6 شهریور 1398 - 23:04
بخشدار مرکزی اردستان:

کلنگ‌زنی خانه بهداشت «جنبه» اردستان در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع

بخشدار مرکزی اردستان گفت: خانه بهداشت جنبه در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع، با ۱۲۰ متر زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد.

کلنگ‌زنی خانه بهداشت «جنبه» اردستان در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید رضا مرتضوی ظهر سه شنبه در محل افتتاح طرح های دهستان علیا اظهار داشت: دهستان علیا از بخش مرکزی اردستان دارای ۱۲روستا و جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر را شامل می‌شود.

وی با بیان اینک اجرای این پروژه‌ها حدود ۸۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است، افزود: دو طرح خدماتی رفاهی شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای لاسیب به طول چهار هزار متر مربع و از محل اعتبارات دهیاری و اختصاص قیر رایگان بنیاد مسکن صورت گرفته است.

بخشدار مرکزی اردستان ابراز داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید، اجرای طرح تحول نظام سلامت و اهتمام جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت مردم ایران بود که موفقیت‌های زیادی هم در این راستا به دست آمده است.

وی ابراز داشت: اجرای برنامه طرح تحول سلامت توسط دولت به تنهایی بر نمی آید و همه مردم باید در تحقق این برنامه جامع مشارکت جدی کنند.

مرتضویبا بیان اینکه مشارکت مردم در راستای تامین زیرساخت‌های حوزه سلامت ضروری است، گفت: احداث خانه بهداشت روستای جنبه اردستان، در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و با ۱۲۰ متر زیربنا دارای قسمت هایی همچون محل معاینه، تزریقات، بهورزی و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد.