استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 629981
شنبه - 13 بهمن 1397 - 15:28
فرمانده انتظامی استان قم:

کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی ملکی با قولنامه های جعلی در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای در قم خبر داد و گفت: متهمان با قولنامه های خلاف واقع و ساختگی ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی ملکی با قولنامه های جعلی در قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سردار “عبدالرضا آقاخانی”  اظهارداشت: در پی وقوع کلاهبرداری ملکی روستایی، و طرح شکایت در پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه ۲ متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و طی بازرسی از محل، مدارک و مبایعه نامه های جعلی کشف شد.

سردار آقاخانی تصریح کرد: متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما سرانجام با مشاهده مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و اذعان کردند علی رغم این که زمین های مذکور قابل فروش، تقسیم و تفکیک نبوده با قولنامه های ساختگی نسبت به خریدو فروش آن ها اقدام کرده اند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی افراد مذکور، گفت: نهایتاً با اعتراف متهمان به ارتکاب جرایمی همچون جعل امضاء، فروش مال غیر و کلاهبرداری، به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.