کسب رتبه برتر شرکت آبفا استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی

 شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی شد.

کسب رتبه برتر شرکت آبفا استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: این شرکت حائز رتبه برتر در محور دولت الکترونیک شاخص‌های عمومی، در دستگاه‌های اجرایی استان شده که منشأ آن برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص  با کار شبانه روزی است.

هاشم امینی با اشاره به یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: دامنه وسیع خدمات شرکت آبفای استان اصفهان، با یکپارچگی شرکت‌ها، گسترده‌تر شده و به طور قطع نیازمند تلاش روزافزون پرسنل این شرکت می‌باشد و هدف این شرکت همواره صیانت و ارتقای سرمایه اجتماعی، شفاف سازی و انجام خدمات با سرعت مناسب بوده است.

وی عنوان کرد: ابتکار بدیع شرکت آبفا استان اصفهان در راه اندازی و استقرار سامانه هوشمند خدمات غیر حضوری ۱۵۲۲ برای اولین بار در سطح کشور و با پوشش وسیع خدماتی در شهرها و روستاهای استان در راستای نیل به اهداف دولت الکترونیک بوده و ۲۳ خدمت در حوزه مشترکین آب و فاضلاب به صورت برخط و با کیفیت مطلوب به انجام می‌رسد که با تحقق این مهم، متقاضیان نیازی به حضور فیزیکی در ۹۸ شهر و بیش از ۹۵۰ روستای استان ندارند.

امینی در ادامه افزود: سامانه ارتباطی مردمی ۱۲۲ نیز به صورت متمرکز استانی نقش به سزایی در امر امداد رسانی و رسیدگی به حوادث آب و فاضلاب استان داشته و با تسریع در ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، موجب رضایتمندی مشترکین را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به ارتباط تنگانگ شرکت آبفا با مشترکین عنوان کرد: مدیریت و توجه لازم به امر تأمین و توزیع آب شرب و بهداشت و آینده پژوهی در این مورد همواره مدنظر قرار داشته و تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در آینده‌ای نزدیک دغدغه کمبود آب شرب استان به طور کامل مرتفع گردد، ضمن آنکه مدیریت مصرف بهینه آب در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت به طور جامع در حال اجرا می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های شرکت در بخش درون سازمانی افزود: در بخش درون سازمانی با بهره گیری از فناوری‌های روز دنیا و هوشمند سازی شبکه‌های خطوط انتقال و توزیع، تلاش می‌گردد مدیریت عادلانه توزیع آب با کاهش حداقل آسیب‌های ناشی از افت فشار و قطعی آب اعمال گردد.

وی با تشریح فعالیت‌ها در بخش برون سازمانی عنوان کرد: بخش برون سازمانی با همکاری و تعامل با تمامی گروه‌های مرجع و اصحاب رسانه بر اساس نقشه راه مدون، اقدامات بایسته در ارتباط با آگاهی و ارتقای دانش مردم نسبت به مقوله مدیریت مصرف آب با فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی مردم به صورت مستمر و در قالب یک استراتژی مشخص و پیوسته دنبال می‌گردد.

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی، نوزده دستگاه اجرایی استان اصفهان، در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.