استانها » البرز
کد خبر : 711650
دوشنبه - 23 اردیبهشت 1398 - 20:27

کرج به تاکسی جدید نیاز ندارد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی خطی و گردشی در کرج فعالیت می کنند که این تعداد پاسخگوی نیاز شهروندان است و این شهر به تاکسی جدید نیاز ندارد.

کرج به تاکسی جدید نیاز ندارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با بیان اینکه در حال حاضر۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی خطی و گردشی در کرج فعالیت می کند، گفت: از این تعداد، هفت هزار و ۷۰۰ تاکسی خطی هستند و در ۱۱۵ خط شهروندان کرجی را جابه جا می‌ کنند؛ این تعداد تاکسی پاسخگوی نیاز شهروندان است و نیازی به اضافه کردن تاکسی جدید نداریم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با تأکید بر ضرورت نوسازی تاکسی‌های موجود اظهار کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۰ تاکسی در کرج نیازمند نوسازی هستند اما به دلیل بسته بودن سایت نوسازی تاکسیرانی امکان انجام این امر وجود ندارد و اعتبار مورد نیاز جهت نوسازی این تاکسی‌ها نیز باید توسط دولت تأمین شود.

استاد کاظمی با بیان اینکه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در کرج بخشی از درآمد تاکسی‌های گردشی و آژانس‌های فعال شهر را کاهش داده است، عنوان کرد: این تاکسی‌ها با جذب بخشی از مسافران موجب کاهش درآمد تاکسی‌داران و اعتراض آن ها شده اند.

وی مطرح کرد: پروانه فعالیت این تاکسی‌ها توسط وزات صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود و و قرار بود شهرداری بر فعالیت آن ها نظارت داشته باشد اما تاکنون دستورالعملی در این حوزه صادر نشده است.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱