استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 394147
پنجشنبه - 1 شهریور 1397 - 21:57
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد

کاهش ۵۰ کیلومتری راز به بجنورد تا سال ۹۸ / احداث بیمارستان در راز و جرگلان نیازمند بررسی است

استاندار خراسان شمالی از افتتاح ۱۲۶ پروژه به مبلغ حدود ۲۹ میلیارد تومان در راز و جرگلان هم‌زمان با هفته دولت خبر داد و گفت: با کلنگ زنی و احداث جاده تازه قلعه راز و جرگلان به منطقه ایوب بجنورد، فاصله این دو شهرستان ۵۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

کاهش ۵۰ کیلومتری راز به بجنورد تا سال ۹۸ / احداث بیمارستان در راز و جرگلان نیازمند بررسی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمدرضا خباز در حاشیه سفر به راز و جرگلان اظهار کرد: برای درخواست مردمی در خصوص موضوع بیمارستان باید بررسی های لازم انجام شود.

وی همچنین با اشاره به پروژه های این شهرستان در هفته دولت گفت: تعداد ۱۲۶ پروژه به مبلغ حدود ۲۹ میلیارد تومان در راز و جرگلان افتتاح می‌شود که امروز افتتاح گازرسانی به یکی از روستاهای این منطقه انجام شد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه افزود: مابقی پروژه‌ها را در طول هفته توسط فرمانداران و معاونین استاندار افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح جاده رازو جرگلان به بجنورد گفت: کلنگی که امروز زده شد اغاز احداث جاده‌ای بین شهرستان راز و جرگلان و شهرستان بجنورد است که در حدود ۵۰ کیلومتر فاصله بین راز و جرگلان تا مرکز استان را نزدیک‌تر می‌کند.

خباز همچنین با اشاره به علاقه مردم به ایوب پیامبر و آب گرم ایوب پیغمبر که آن را متبرک می‌دانند بیان کرد: علاقه‌مندیم این هشت و نیم کیلومتر راه که در حوزه سرزمینی راز و جرگلان است با اعتباری بالغ بر ۶ونیم میلیارد تومان در سال آینده افتتاح شود و  ۱۷ کیلومتر باقیمانده در حوزه بجنورد به‌صورت عملیاتی جاده‌سازی انجام گیرد.

انتهای پیام/