استانها » البرز
کد خبر : 720176
سه شنبه - 31 اردیبهشت 1398 - 14:18

کاهش محسوس دما در البرز پیش بینی شد

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: امروز عصر و شب تا فردا چهارشنبه عصر وزش باد شدید و کاهش محسوس دمای کمینه در البرز پیش بینی می شود.

کاهش محسوس دما در البرز پیش بینی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه بررسی الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار سطوح میانی و نفوذ پرفشار سطح زمین از منطقه البرز مرکزی است، گفت: به موجب آن امروز عصر و شب تا فردا چهارشنبه عصر وزش باد شدید، کاهش محسوس دمای کمینه، بعضی ساعات رگبار پراکنده و رعد و برق و در ارتفاعات احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز اظهار کرد: با توجه به بارش های ساعتی آبگرفتگی معابر شهری، اختلال تردد در جاده ها، سیلابی شدن برخی رودخانه ها و مسیل های فصلی مورد انتظار است و توصیه می شود تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات ناشی از رعد و برق و وزش باد شدید به عمل آید.

وی بیان کرد: امروز سه شنبه آسمان قسمتی تا ابری همراه با وزش باد و به تدریج رگبار و رعد و برق است و فردا چهارشنبه نیز شاهد آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی شدید و برخی ساعات رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

رحمانیان برای پنج شنبه آسمانی قسمتی تا ابری همراه با وزش باد و برخی ساعات رگبار پراکنده در البرز پیش بینی کرد و گفت: کیفیت هوای تمام شهرستان های استان البرز طی سه روز آینده در حالت سالم قرار دارد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱