ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 873252
دوشنبه - 13 آبان 1398 - 10:12

کامبک شیر بچه های فوتسال امید آران و بیدگل در لیگ یک کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آران و بیدگل، عصر یکشنبه از مرحله نهایی لیگ یک امیدهای کشور تیم هیات فوتبال آران و بیدگل با نتیجه ۳ بر ی۱ استراباد گرگان را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عصر یکشنبه از مرحله نهایی لیگ یک امیدهای کشور تیم هیات فوتبال آران و بیدگل با نتیجه ۳ بر ی۱ استراباد گرگان را شکست داد.
در ابتدای دیدار و در حالی که دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر بودند، در یک غافلگیری نماینده گرگان به گل رسید و این آغاز بازی شجاعانه و تاکتیکی هیات فوتبال آران و بیدگل بود که با احتیاط مشغول ارزیابی نماینده شهر گرگان بود.
در حالیکه بازی با حملات دوتیم و البته بیشتر نماینده آران و بیدگل در جریان بود در ثانیه های پایانی این  سعید شیخی بود که با حرکتی زیبا توپ را به تور دروازه استراباد گرگان دوخت تا نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک برای هر دو تیم به پایان برسد.
در ادامه هر دو تیم که در بازی اول خود در مقابل حریفان خود شکست خورده بودند با یک بازی بی محابا و جسورانه به  سوی دروازه ها حمله کردند که حاصل آن موقعیت های خطرناک زیاد و واکنش های زیبای دروازه بانان دو تیم خصوصا آبادیان دروازه بان آران و بیدگل بود که در این بازی ستاره تیم بود و با اعتماد به نفس و چابکی زیاد فرصت های حریف را یکی پس از دیگری دفع کرد.
البته نباید از دفاع عالی تیمی آران و بیدگل گذشت که با دقت و قدرت توپهای حریف را یکی پس از دیگری دفع کرد و اجازه باز شدن دروازه تیم امید را نداد و این امین رحیمی و امید عابدی بودند که با کار تیمی و ضد حملات مرگبار تیم فوتسال هیات فوتبال آران و بیدگل گلهای دوم و سوم را به ثمر رساندند و با دست پر زمین مسابقه را ترک کردند.
 تیم هیات فوتسال آران و بیدگل متشکل از جوانان آینده دار و کادر فنی و مدیریتی با دانش و دلسوز توانسته در بین غولهای فوتسال ایران نام آران و بیدگل را پر آوازه کند و نتیجه بازی امروز نشان از درایت این عزیزان و غیرت مثال زدنی شیر بچه های تیم فوتسال امید آران و بیدگل است ، جا دارد به این عزیزان خسته نباشید عرض کنیم.