استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 892419
چهارشنبه - 6 آذر 1398 - 00:27
به مناسبت ورود بانوی کرامت به قم؛

کارگاه هنری کتابت روز قم در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برپا شد 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم‌ از برپایی کارگاه هنری کتابت روز قم به مناسبت ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به این شهر خبرداد و گفت: آثار اساتید خوشنویسی که در این کارگاه قلم زده شده است در قالب نمایشگاه و گالری به نمایش گذاشته می‌شود. 

کارگاه هنری کتابت روز قم در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برپا شد 

به گزارش پایگاه خبری ربیع،ابوالقاسم مقیمی در حاشیه کارگاه هنری کتابت روز قم که در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، طی گفت‌وگویی اظهار داشت: کارگاه هنری کتابت روز قم به مناسبت ورود بانوی کرامت به شهر قم و با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم‌ و آستان مقدس برگزار شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم‌ افزود: در این کارگاه تعدادی از اساتید خوشنویسی، آثار فاخر و جملات ارزشمندی را در شأن، مقام و منزلت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و ویژگی‌های شهروند متخلق به اخلاق اسلامی و شاخص در شهر کریمه را کتابت کرده و قلم زدند.
وی ادامه داد: از مجموعه آثار تولیدشده، گالری و نمایشگاهی برپا خواهد شد تا همشهریان بتوانند از این آثار بهره‌مند شوند.

مقیمی با بیان این‌که آثار با توجه به مأموریت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم‌ در راستای ایجاد فضاسازی شهری و آموزش‌های فرهنگ شهروندی کتابت شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم اکران این آثار در سطح شهر توجه و تنبهی برای ما باشد تا اخلاقی کریمانه و همسو با کریمه اهل‌بیت(س) داشته باشیم.