استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 801862
یکشنبه - 27 مرداد 1398 - 11:24

کارگاه هم اندیشی سازمان مدیریت پسماند با کارشناسان مرکز بهداشت استان قم برگزار شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: کارگاه هم اندیشی با کارشناسان مرکز بهداشت استان قم به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات برگزار شد.

کارگاه هم اندیشی سازمان مدیریت پسماند با کارشناسان مرکز بهداشت استان قم برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به برگزاری کارگاه هم اندیشی سازمان مدیریت پسماند، اظهار کرد: این کارگاه با حضور کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت استان قم برگزار شد و هدف از آن بهره گیری از تجربیات و توانمندی های کارشناسان در موضوعات مدیریت پسماند بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ادامه داد: نحوه مدیریت پسماند صنوف پر زباله، مدیریت جز ویژه پسماندهای عادی، مدیریت پسماندهای جز پزشکی و جز ویژه پسماند عادی از جمله سرفصل های ارائه شده در این کارگاه بود.
میرابراهیمی با اشاره به حضور کارشناسان بهداشت محیط استان جهت نظارت و کنترل رفتارهای بهداشتی و ایمنی صنوف، یادآور شد: آموزش مفاهیم و الزامات مدیریت پسماند توسط این کارشناسان به گروه های هدف از تاثیرگذاری ویژه ای برخوردار است.
وی به نحوه و چگونگی همکاری کارشناسان مرکز بهداشت اشاره و تصریح کرد: بازدید ویژه از مشاغل خاص که پسماند ویژه عادی تولید می کنند و رویت نحوه ذخیره سازی پسماند ویژه در مخزن ایمن، بازدید از صنوف پر زباله و رویت کارت مدیریت پسماند و رعایت موارد بهداشتی و ارائه آموزش با هدف رعایت صحیح مدیریت پسماند از جمله اقداماتی است که توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان در صنوف پیگیری می شود.