استانها » تهمینه دباغ چی » تولیدی » خبر پوششی » مرکزی
کد خبر : 518364
یکشنبه - 20 آبان 1397 - 16:01

کارگاه آموزشی «خانواده و فضای مجازی» و «توانمند سازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات» در اراک برگزار شد

کارگاه آموزشی « خانواده و فضای مجازی » و « توانمند سازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات »توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وهمکاری مخابرات منطقه مرکزی در اراک برگزار شد.

کارگاه آموزشی «خانواده و فضای مجازی» و «توانمند سازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات» در اراک برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، کارگاه آموزشی «خانواده و فضای مجازی» و «توانمند سازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات» توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وهمکاری مخابرات منطقه مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی منطقه مرکزی ، این دو کارگاه آموزشی در راستای اجرای دو طرح ملی «خانواده و فضای مجازی» و «نقش فناوری اطلاعات در توان‌افزایی زنان» با رویکرد کارآفرینی و اشتغال ، که از سال گذشته در سه سطح مراکز استان ، شهرستان ها و روستاها آغاز و در سال ۹۷ نیز ادامه یافته است ، برگزار شد.

ارتقای دانش و آگاهی زنان در استفاده از فناوری ‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی به عنوان رکن اصلی خانواده ، از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی است که با حضور و استقبال خوب بانوان شاغل در سازمان ها و ادارات استان مرکزی و عموم بانوان علاقه مند در سطح شهر اراک ، در مخابرات منطقه مرکزی برگزار شد.

گفتنی است، کارگاه آموزشی نیم روزه ” خانواده و فضای مجازی” و ” توانمندسازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات” با مشارکت و همکاری مخابرات منطقه مرکزی در اراک برگزار شد.