تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 254088
جمعه - 3 فروردین 1397 - 21:29

کارت گرافیک PowerColor Red Dragon RX Vega 56 معرفی شد؛ عملکرد بهتر در کنار قیمت کمتر

کمپانی TUL به تازگی کارت گرافیک جدیدی با عنوان PowerColor Red Dragon RX Vega 56 را معرفی کرده است که با در اختیار داشتن ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی HBM2 می‌تواند تکمیل کننده سری محصولات Red Devil Vega این کمپانی باشد.

کارت گرافیک PowerColor Red Dragon RX Vega 56 معرفی شد؛ عملکرد بهتر در کنار قیمت کمتر

به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمپانی TUL به تازگی کارت گرافیک جدیدی با عنوان PowerColor Red Dragon RX Vega 56 را معرفی کرده است که با در اختیار داشتن ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی HBM2 می‌تواند تکمیل کننده سری محصولات Red Devil Vega این کمپانی باشد.

کمپانی سازنده اعلام کرده است که این کارت گرافیک جدید در قیاس با محصولات عرضه شده در سری Red Dragon، دارای ارزش خرید بالاتری است و همچون آن‌ها عملکرد مناسب و قابل قبولی در تمامی بخش‌ها دارد. یکی از مهم‌ترین تغییرات رخ داده در این محصولات در قیاس با کارت‌‌های گرافیک سری Red Devil، کوچکتر شدن برد PCB است که به سبب جمع و جورتر شدن سیستم خنک کننده رخ داده است. با این وجود TUL اعلام کرده است که این سیستم خنک کننده همچنان دارای عملکرد بسیار خوبی است و در قیاس با این محصولات، مصرف انرژی کمتری دارد و نویز صوتی کمتری نیز ایجاد می‌کند.

PowerColor-2.jpg - 83.45 kB

سیستم خنک کننده کارت Red Dragon RX Vega 56 از سه فن مجزا و همچنین چند لوله هدایت گرما تشکیل شده است. این کارت همچنین قابلیت آن را دارد که مد کاری خود را در مواقع لزوم از حالت Overclocking به حالت Silent تغییر دهد و با کاهش مصرف انرژی، نویز کمتری را ایجاد کند. انرژی موردنیاز این کارت گرافیک نیز همچون نسخه مرجع توسط دو کانکتور ۸ پین تامین می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی سازنده، این کارت گرافیک دارای سرعت پایه ۱۱۷۷ مگاهرتز و سرعت Boost در حدود ۱۴۷۸ مگاهرتز است و نسبت به نسخه مرجع از کارت RX Vega 56، کمی سریع‌تر عمل می‌کند. راه‌های ارتباطی با این کارت گرافیک نیز توسط دو پورت DisplayPort 1.4 و همچنین دو خروجی HDMI 2.0 فراهم می‌شود.

کارت گرافیک Red Dragon RX Vega 56 قرار است از تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد