استانها » البرز
کد خبر : 535680
سه شنبه - 29 آبان 1397 - 17:45
رییس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای شهر کرج تاکید کرد

کارایی و بهره‌وری مدیریت شهری درگرو جذب اعتماد شهروندان

رییس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری هنگامی می‌تواند از کارایی و بهره‌وری بیشتری برخوردار باشد که اعتماد شهروندان را کسب کند و از آن در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری استفاده نماید.

کارایی و بهره‌وری مدیریت شهری درگرو جذب اعتماد شهروندان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، فریده بزنی بیرانوند در نشست با معاون خدمات شهری شهرداری کرج، اظهار کرد: برای ارتقای سطح خدمات باید نیروهای بخش‌های گوناگون مجموعه مدیریت شهری نظیر خدمات شهری، فنی و عمرانی، فضای سبز، زیباسازی و … تلاش مضاعفی داشته باشند.
رییس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای شهر کرج ضمن دعوت از مسوولان خدمات شهری منطقه جهت انجام کار خالصانه برای شهروندان، افزود: این مهم با تعامل، همکاری، انسجام و یکپارچگی مسئولان محقق خواهد شد.
خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج، تصریح کرد: خدمات شهری جزو اولین و مهم‌ترین وظیفه شهرداری‌ها به شمار می‌رود چرا که شهروندان یک شهر روزانه نیازمند ارایه خدمات متفاوت از جمع‌آوری زباله تا زیباسازی هستند و مسئولیت ارایه این خدمات را حوزه خدمات شهری بر عهده دارد.
وی افزود: مدیریت شهری و به معنای خاص شهرداری به‌ عنوان یکی از بزرگ ‌ترین سازمان‌های اجتماعی هنگامی می‌تواند از کارایی و بهره‌وری بیشتری برخوردار باشد که اعتماد شهروندان را به‌عنوان سرمایه اجتماعی و معنوی کسب کند و از آن در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری استفاده نماید.
بزنی بیرانوند بیان کرد: مردم و مسئولین به خوبی می دانند که جهاد خدمت به مردم در کلانشهر کرج تعطیلی بردار نیست و شهرداری و شورای شهر هر روز با قدرت و صلابت بیشتری برای پیشرفت و آبادنی شهر تلاش می کند.

انتهای پیام/و